نیوز سیتی!
20 خرداد 1402 - 19:06

فعالیت بیش از ۲ هزار مبلغ خوزستانی در طرح‌های تبلیغی

اهواز- معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور از فعالیت بیش از ۲ هزار مبلغ خوزستانی در طرح‌های مختلف «هجرت»، «امین»، «بینات» و… در سطح این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین ملانوری ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: خوزستان به خاطر دارا بودن طلاب و فضلای توانمند و با انگیزه و نیز شرایط خاص و ویژه‌ای که دارد، حائز اهمیت است و باید در بخش تبلیغ مورد توجه و عنایت ویژه قرار گیرد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور تاکید کرد: نفوذ برخی جریان‌های خاص به خاطر مرزی بودن استان خوزستان بی شک وظیفه مجموعه‌های تبلیغی این استان را سنگین‌تر می‌کند.

حجت الاسلام ملانوری با اشاره به اینکه فعالیت‌های تبلیغی در خوزستان رضایت بخش است، اظهار کرد: بیش از ۲ هزار مبلغ خوزستانی در طرح‌های مختلف «هجرت»، «امین»، «بینات» و… در سطح استان حضور فعال دارند.

وی با اعلام اینکه مبلغان خوزستانی از روحیه‌ی بسیار بالایی برخوردارند، اظهار کرد: مدارس علمیه استان مانند قرارگاه‌های فرهنگی عمل کرده و با محوریت مدیران مدارس فعالیت‌های فرهنگی را به سامان می‌رسانند.

حجت الاسلام ملانوری افزود: برنامه‌های تبلیغی خوزستان مانند سال‌های گذشته ادامه دارد و مبلغان به‌صورت تمام وقت، پاره وقت و ساعتی با محوریت مساجد فعالیت‌های فرهنگی استان را پیگیری می‌کنند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور تصریح کرد: در طرح تبلیغی «امین» مدارس آموزش و پرورش خوزستان توسعه بسیار خوبی در آنها صورت گرفته و مبلغان فعالیت‌های خوبی در مدارس انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: با توجه به مواضع جریان‌های معاند به نظر می‌رسد باید بر طرح تربیتی «امین» و حضور در مدارس آموزش و پرورش تمرکز بیشتری کرد و با تعمیق این طرح و افزایش توانمندی مبلغان و مربیان زمینه‌های راهنمایی و تبیین حقایق و معارف الهی برای نسل نو را فراهم‌تر کنند.

حجت الاسلام ملانوری گفت: با توجه به ظرفیت‌های زبانی خاصی که در خوزستان وجود دارد و همچنین انگیزه و روحیه انقلابی بالای طلاب در این استان، توسعه تبلیغ در فضای مجازی مورد انتظار است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1275787

مهمترین اخبار ایران و جهان: