نیوز سیتی!
18 خرداد 1402 - 19:57

طرح هادی ۴۰ روستای بابل بازنگری شده است

بابل- فرماندار ویژه بابل گفت: طرح هادی ۴۰ روستای شهرستان طی یکسال گذشته با حمایت دولت بازنگری شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم عزیززاده گرجی عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری به بیان عملکرد دولت سیزدهم پرداخت و گفت: در یک سال گذشته ۳۵ کیلومتر آسفالت روستایی در شهرستان بابل توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افتتاح و به بهره برداری رسید که در مقایسه با یک سال گذشته ۲۴ کیلومتر افزایش داشت.

وی همچنین به عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: طرح هادی ۴۰ روستا در سال قبل بازنگری شده است.

وی افتتاح ۹ پروژه آبرسانی روستاهای حاشیه شهر بابل که تاکنون از نعمت آب شرب بهره مند نبودند را از دیگر خدمات دولت سیزدهم در یک سال اخیر ذکر کرد و ساخت ۱۰ هزار متر مکعب مجتمع آبرسانی توسط بسیج سازندگی را از دیگر خدمات این دولت برشمرد.

عزیززاده گرجی افتتاح فاز اول خط تسویه خانه فاضلاب شهری بابل با ۶۰ میلیارد تومان هزینه و کلنگ زنی فاز دوم این طرح با ۸۵۰ میلیارد تومان اعتبار در سال جاری را از اتفاقات خوب دولت سیزدهم ذکر کرد.

وی همچنین تخصیص ۱۵ میلیارد تومان به منظور بازسازی ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۰ به شهرستان بابل را از خدمات دولت سیزدهم عنوان کرد و روکش آسفالت راه‌های اصلی و فرعی توسط وزارت راه را به طول ۴۰ کیلومتر از دیگر خدمات دولت برشمرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1271587

مهمترین اخبار ایران و جهان: