نیوز سیتی!
20 اردیبهشت 1402 - 08:53

هزینه‌کرد اعتبارات تنگستان در دیگر نقاط پذیرفتنی نیست

بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: پذیرفتنی نیست که اعتبارات تنگستان در جای دیگری هزینه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی سه‌شنبه‌شب در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تنگستان عنوان کرد: تحت هیچ شرایطی پذیرفتنی نیست که اعتبارات تملک دارایی شهرستان تنگستان، توسط ادارات کل استان، در جای دیگری هزینه شود.

وی اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان ریز اعتبارات را از فرمانداری گرفته و برنامه‌های مدنظر خود برای سال آتی را تدوین کرده و زمان اجرا و پایان طرح را تعیین کنند.

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: اعتبارات سرمایه‌ای و تملک دارایی شهرستان تنگستان در سال ۱۴۰۱ حدود هشتاد درصد تخصیص داشت که این رقم نسبت به سال‌های گذشته، افزایش زیادی داشت.

لطفی ضمن اشاره به اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان پیگیر وعده مدیران استانی خود برای جذب اعتبارات ملی باشند تصریح کرد: در کمیته برنامه‌ریزی امسال هم شرط ما برای اختصاص اعتبار، جذب اعتبارات ملی توسط مدیران است و همین مهم معیار عملکرد مدیران شهرستان خواهد بود.

وی با بیان اینکه در کمیته برنامه‌ریزی امسال، پروژه‌های نیمه تمام اولویت‌دار در شهرستان را تأمین اعتبار خواهیم کرد، افزود: در کنار این پروژه‌ها، پروژه‌هایی که مطالبه مهم مردم باشند را تعریف کرده و تأمین اعتبار می‌کنیم.

فرماندار تنگستان تاکید کرد: مدیران شهرستان، پروژه‌هایی را برای کمیته برنامه‌ریزی امسال پیشنهاد دهند که در اولویت حوزه کاری خود و شهرستان بوده و همچنین محتوا و کیفیت مناسبی داشته باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1201543

مهمترین اخبار ایران و جهان: