نیوز سیتی!
14 مرداد 1402 - 12:13

جابجایی بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن کالا از سیستان و بلوچستان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از جابجایی یک میلیون و ۴۵۲ هزارو۱۴۸ تن کالا در قالب۹۰ هزارو ۳۸۴ سفر در ۴ ماهه سالجاری خبرداد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، تیمور باقری امروز از جابجایی یک میلیون و ۴۵۲ هزار و ۱۴۸ تن کالا در قالب۹۰ هزار و ۳۸۴ سفر در ۴ ماهه سالجاری خبرداد که این میزان از لحاظ تناژ ۴ درصد و از لحاظ تعداد سفر ۸ درصد افزایش را نشان می دهد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: سیمان ، فرآورده های نفتی و آرد عمده کالاهای جابجا شده در این مدت را تشکیل می دهد. 

این مسئول گفت: شهرستان زاهدان بیشترین سهم جابجایی کالا را در ۴ ماهه نخست امسال به خود اختصاص داده است. 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان  افزود:در حال حاضر تعداد ۱۰ هزار و ۲۷ راننده باری فعال ، ۹ هزارو ۶۵ ناوگان سنگین باری و ۷۲ شرکت حمل و نقل کالا در حوزه تحت پوشش این اداره کل  در حال ارائه خدمات به  کاربران جاده ای هستند.

باقری یادآورشد: رسیدگی به تخلفات حوزه حمل و نقل کالا در قالب کمیسیون‌های ماده ۱۱، ۱۲ و ۱۴ با نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان بصورت  مستمر انجام می‌شود و هموطنان، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به این اداره کل اطلاع دهند.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1426743

مهمترین اخبار ایران و جهان: