نیوز سیتی!
07 مرداد 1402 - 18:52

رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی در شاهرود برگزار می شود

شاهرود- جانشین سپاه ناحیه شاهرود از برگزاری رزمایش جهاد گران فاطمی ۳ در این شهرستان خبر داد و گفت: عمران، فرهنگ، آموزش، درمان و ... در زمره بخش‌های این رزمایش بزرگ است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین میر کریمی ظهر شنبه در نشستی با خبرنگاران به میزبانی سپاه ناحیه شاهرود ضمن اشاره به برگزاری مرحله سوم از رزمایش جهاد گران فاطمی در این شهرستان بیان کرد: گروه‌های جهادی در این رزمایش در ۱۵۰ عرصه خدمت رسانی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه اشتغال‌زایی، مشاوره، درمان، عمران، آب، بهداشت و… در زمره بخش‌های این رزمایش است، افزود: بیش از ۱۷۰ گروه جهادی در این رزمایش جهادی حضور خواهند داشت.

جانشین فرمانده سپاه شاهرود با بیان اینکه این رزمایش جهادی به مدت ۱۰ روز در نقاط محروم شهرستان اجرا می‌شود، گفت: آغاز این رزمایش روز سه شنبه دهم مرداد ماه با حضور گروه‌های جهادی خواهد بود.

میر کریمی با بیان اینکه شعار این مرحله از رزمایش فاطمی «خدمت‌رسانی و اخلاق‌مداری» نام گذرای شده است، ابراز کرد: گروه‌های جهادی حاضر در رزمایش در ۱۲ کارگروه تخصصی تقسیم بندی می‌شوند تا بتوانند بهتر خدمت رسانی کنند.

وی همچنین در ادامه به اعطای تسهیلات اشتغال و همچنین تولید از سوی بسیج خبر داد و گفت: پنج واحد راکد با اقدام جهادی و تسهیلات بانکی در شهرستان شاهرود به چرخه تولید بازگشته است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1416743

مهمترین اخبار ایران و جهان: