نیوز سیتی!
07 مرداد 1402 - 09:36

جزئیات سومین کنگره بین المللی سلامت در اربعین/ ۵۰ مهمان از ۹ کشور

دبیر علمی سومین کنگره بین المللی سلامت در اربعین ۱۴۰۲ با اشاره به ارسال ۳۵۰ مقاله به این کنگره از حضور ۵۰ مهمان از ۹ کشور جهان در این کنگره خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالرضا پازوکی، در تشریح وضعیت ارسال مقالات به سومین کنگره بین المللی سلامت در اربعین، گفت: در مجموع ۳۵۰ مقاله به کنگره ارسال و روند داوری‌های علمی صورت پذیرفته است.

وی با اشاره به ثبت نام بیش از یک هزار و ۴۰۰ نفر برای آموزش مداوم در این کنگره، افزود: همچنین در این کنگره ظرفیت دریافت امتیازات آموزشی ضمن خدمت نیز تکمیل شده است.

پازوکی با اشاره به برگزاری این کنگره در سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۰، ادامه داد: در سومین کنگره بین المللی سلامت در اربعین، مهم‌ترین هدف تقویت و هماهنگی بین بخشی و برون بخشی برای شناخت ظرفیت‌های موجود در کنار افزایش مشارکت‌های مردمی در راستای بالا بردن سطح سلامت زائرین اربعین است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به حضور ۵۰ مهمان خارجی از ۹ کشور جهانی در این کنگره گفت: این افراد از کشورهای آمریکا، انگلیس، کانادا، ایرلند، پرتغال، استرالیا، افغانستان، عراق و پاکستان به صورت حضوری و مجازی در این کنگره سخنرانی و مشارکت خواهند داشت.

سومین کنگره بین المللی سلامت در اربعین، ۱۱ تا ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های بین‌المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1414643

مهمترین اخبار ایران و جهان: