نیوز سیتی!
22 شهریور 1402 - 11:49

اعزام ۸۰ هلال احمری برای خدمت در طرح «قدم به قدم در مسیر بهشت»

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: ۸۰ نفر از اعضای جوان جمعیت هلال احمر در طرح قدم به قدم در مسیر بهشت در راستای خدمات‌رسانی به زائران امام رضا(ع) به مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی سنجربگی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اعضای فعال جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان در قالب ۸۰ نفر برای حضور در طرح «قدم به قدم تا مسیر بهشت» به مشهد مقدس اعزام شدند تا در دهه آخر صفر به زائران امام رضا(ع) خدمات ارائه دهند.

وی با بیان اینکه این طرح با هدف ارائه خدمات ویلچری به زائران سالمند و ناتوان انجام می‌شود گفت: انجام عمل خیرخواهانه همواره از اهداف جمعیت هلال احمر است که در ایام اربعین نیز چنین مواردی را داشتیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان خاطرنشان کرد: دهه پایانی صفر اعضای جوان و فعال جمعیت هلال احمر از سراسر کشور در حرم رضوی با برپایی پایگاه، آماده خدمت به زائران امام رضا(ع) هستند.

وی اضافه کرد: در این طرح جوانان جمعیت هلال احمر استان از شهرستان‌های همدان، رزن، کبودراهنگ، فامنین، تویسرکان، نهاوند، ملایر و اسدآباد به منظور خدمات رسانی به زائران شرکت کرده‌اند.

پایان پیام/۸۹۰۰۳/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1498143

مهمترین اخبار ایران و جهان: