نیوز سیتی!
13 شهریور 1402 - 09:25

بازگشایی ۱۴ کیلومتر از باقیمانده محور بجنورد-جنگل گلستان تا قبل از فصل سرما

سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی گفت: کل محور ۱۳۴ کیلومتر است که ۴۵ کیلومتر آن باقی مانده است و پیگیر آسفالت ۱۴ کیلومتر از این ۴۵ کیلومتر تا قبل از فصل سرما هستیم و انشالله با پیگیری‌هایی که انجام شده است این ۱۴ کیلومتر تا قبل از فصل سرما زیر بار ترافیک خواهد رفت.

سیدعلی میرکریمی، سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد به موضوع محور بجنورد به جنگل گلستان اشاره و اظهارکرد: کل محور ۱۳۴ کیلومتر است که ۴۵ کیلومتر آن باقی مانده است و پیگیر آسفالت ۱۴ کیلومتر از این ۴۵ کیلومتر تا قبل از فصل سرما هستیم و انشالله با پیگیری‌هایی که انجام شده است این ۱۴ کیلومتر تا قبل از فصل سرما زیر بار ترافیک خواهد رفت.

وی گفت: توجه دولت سیزدهم به این محور بیشتر از قبل شده است و با تزریق اعتبارات به موقع، شاهد اتمام این محور خواهیم بود.

سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی به محور میامی به جاجرم و گرمه پرداخت و افزود: کل مسیر ۹۲ کیلومتر است که ۳۳ کیلومتر در استان سمنان قرار دارد و ۵۹ کیلومتر نیز در خراسان‌شمالی در حال احداث می‌باشد که از این تعداد ۲۶ کیلومتر آسفالت انجام شده است و پیشرفت پروژه ۶۷ درصدی دارد.

میرکریمی در خصوص محور بجنورد به سنخواست تصریح کرد: ۴۰ کیلومتر از این محور تحت پیمان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) موسسه سازندگی نصر قرار دارد که ۱۲ کیلومتر قطعه یک محور مزبور از دوراهی سنخواست تا ابتدای روستای دربند انشاءالله مهرماه سالجاری به بهره‌برداری خواهد رسید و زیر بار ترافیک می‌رود.

سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: این ۴۰ کیلومتر محور بجنورد به سنخواست دارای پیشرفت فیزیکی ۲۳ درصدی است.

پایان پیام/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1484243

مهمترین اخبار ایران و جهان: