نیوز سیتی!
22 اسفند 1401 - 23:56

ملت ایران دشمنان را به زباله دان تاریخ فرستادند

رامسر- امام جمعه رامسر گفت: به رغم این که دشمنان جنگ احزاب را در سال جاری به راه انداختند اما ملت ایران با ایستادگی آنان را به زباله دان تاریخ فرستادند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود علیخانی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اداری رامسر با گرامیداشت یاد و خاطرره خلبان شهید حسن خلعتبری اظهار داشت: وی از بزرگترین شهدای اسلام و ایران بوده که متأسفانه تاکنون کوتاهی‌های فراوانی نسبت به این شهید مظلوم صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه بخش دالخانی از نظر زیبایی و گردشگری، فرهنگی، انقلابی و سیاسی بی نظیر و دارای موقعیت خوبی است، افزود: شهید حسین خلعتبری از شهدای ممتاز کشور است که حق ایشان به خوبی ادا نشد و نصب یادمان و تندیس این شهید اقدام خوبی است.

وی خاطر نشان کرد: در سال جاری دشمنان با تمام توان علیه جمهوری اسلامی وارد عرصه شدند و فتنه برپا کردند و آشوب‌های سال جاری نوعی جنگ احزاب واقعی بود که دشمنان با تمام توان وارد میدان شدند، اما ملت ایران آنها را به زباله دان تاریخ فرستادند.

امام جمعه رامسر گفت: شهرستان رامسر میزبان شایسته گردشگران بوده که فرصتی برای توسعه اقتصاد و گردشگری بوده و در برابر هنجارشکنان دستگاه‌ها به وظایف شأن عمل کنند و امکانات زیر بنایی برای پذیرایی از گردشگران مهیا شود و مسائل آب، آرد و نان در ایام نوروز پیش بینی شود.

ابراهیم شیرود عشوریان سرپرست فرمانداری شهرستان رامسر نیز با اشاره به آمادگی شهرستان برای استقبال از مسافران نوروزی نظارت بر بازار، تنظیم بازار و تأمین مایحتاج مردم را ضروری دانست و گفت: باید نظارت دقیقی در این حوزه صورت گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1091487

مهمترین اخبار ایران و جهان: