نیوز سیتی!
29 خرداد 1402 - 16:35

برگزاری همایش «روایت دهم؛ یاران حمزه سیدالشهدا» در شیراز

شیراز- رئیس انجمن راویان فجر فارس گفت: همایش ستاره‌های شهر «روایت دهم؛ یاران حمزه سیدالشهدا» در کلان‌شهر شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدرضا متولی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: همایش ستاره‌های شهر که با هدف روایت ایثارگری و رشادت‌های شهدا برگزار می‌شود، در دهمین ایستگاه خود، ادای دِینی به مقام شهدا و رزمندگان استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های نبرد در جبهه‌های غرب و شمال غرب دارد.

به گفته وی مجموعه برنامه «ستاره‌های شهر» در قالبی از یادوآره‌های نوین شهدا بوده که با استفاده از ابزار هنر همانند تئاتر، اجرای صحنه و روایتگری، از سال گذشته در استان فارس آغاز و تاکنون ۹ برنامه انجام شده است.

رئیس انجمن راویان فجر فارس عنوان کرد: محتوا، فیلم، مستند روایی و پادکست‌های مختلف با موضوعات خاطره شهدا و اجرای رادیو تئاتر در این حوزه تولید و در برنامه‌های مختلف و فضاهای مجازی، منتشر و مستند «یاران حمزه سیدالشهدا» نیز از شبکه فارس پخش می‌شود.

متولی عنوان کرد: «ستاره‌های شهر، یاران سیدالشهدا» دومین برنامه سال جاری است که توسط انجمن راویان فجر فارس با همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، صداوسیمای مرکز فارس و هدایت ستاد کنگره امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید فارس، چهارشنبه ۳۱ خردادماه در سالروز شهادت شهید مصطفی چمران در تالار حافظ برگزار می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1296043

مهمترین اخبار ایران و جهان: