نیوز سیتی!
12 تیر 1402 - 08:37

لزوم رعایت اصل مردمی بودن برنامه‌های فرهنگی ادارات

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی به مناسبت های مختلف در ادارات گفت: اصل مردمی بودن اجرای این برنامه ها باید حفظ شود و خود کارکنان در اجرای این برنامه ها مشارکت جدی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، جعفر ذوالفقاری امروز در جلسه شورای فرهنگی استانداری آذربایجان‌غربی با اشاره به تاکید دولت سیزدهم بر انقلابی و مردمی بودن فعالیت های دستگاه‌های اجرایی، افزود: ترویج معیارها و شاخص‌های انقلابی و فرهنگی در دستگاه‌های دولتی، بازآفرینی و تسریع شود.

وی همچنین با تاکید بر نوآوری در نشر و ترویج آیین های مذهبی در جامعه، خاطرنشان کرد: مناسبت های مذهبی به بهترین شکل ممکن و با تبلیغات صحیح، در جامعه و بخصوص دستگاه‌های دولتی اجرا و ترویج شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان‌غربی به استفاده از ظرفیت علما و اندیشمندان در حوزه‌های مذهبی و فرهنگی نیز اشاره کرده و یادآور شد: برای ایام محرم برنامه ریزی درست شده و دستگاه‌های مختلف وحدت رویه داشته و تولید محتوا برای این ایام را در دستورکار داشته باشند.

وی همچنین بر ضرورت اقامه نمازهای جماعت در ادارات تاکید کرد و افزود: مدیران دستگاه ها برای حضور در بین کارکنان در نمازهای جماعت برنامه ریزی کنند و از برگزاری جلسات در وقت نماز جماعت پرهیز نمایند.

  در این جلسه اعضای شورای فرهنگی استانداری آذربایجان‌غربی برنامه های پیشنهادی را در خصوص مناسب های مذهبی و فرهنگی پیش رو ارائه کردند.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1326943

مهمترین اخبار ایران و جهان: