نیوز سیتی!
02 تیر 1402 - 16:11

رئیسی بدهکارترین دولت را تحویل گرفت/ شرایط رو به بهبود است

آرادان- امام جمعه آرادان با بیان اینکه رئیسی دولتی را از روحانی تحویل گرفت که رکورد بدهکاری را شکسته بود، گفت: علیرغم تمام این مشکلات شاهدیم که دولت سیزدهم در حال تلاش برای رفع مشکلات است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه‌های نمازجمعه این هفته آرادان به میزبانی مسجد صاحب‌الزمان (عج) ضمن گرامی داشت هفته قوه قضائیه بیان کرد: علیرغم اینکه دادگستری آرادان نسبت به جمعیت، به اندازه کافی نیرو و پرسنل نداشته باشد، اما به خوبی کار دستگاه قضائی در آرادان انجام می‌شود که جای تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه شهرستان آرادان وضعیت خوبی به لحاظ امنیتی دارد، ابراز کرد: مردم این شهرستان از سطح فرهنگی بالایی برخوردار هستند و ما خوشبختانه مسائلی مانند نزاع‌های دسته جمعی بسیار کم شاهد هستیم و اغلب پرونده‌های دستگاه قضائی به واسطه اینکه بسیار مزارع و باغات فاقد سند هستند، مشکلات ملکی و وراث و … است و ما بزهکاری‌هایی غیر از این مسائل، بسیار اندک داریم.

آرادان در امنیت

امام جمعه آرادان با بیان اینکه در مقوله اغتشاشات نیز خوشبختانه در این شهرستان هیچ تحرکی در کف خیابان نداشتیم، بیان کرد: قوه قضائیه بسیار اهمیت دارد و مردم نیز همراهی خوبی با دستگاه قضائی در آرادان دارند.

شریفی نیا ضمن اشاره به ششم تیرماه سالگرد سو قصد به رهبر معظم انقلاب اسلامی، ابراز کرد: چند روز بعد از فرار بنی‌صدر خائن به پاریس منافقین وارد فاز مسلحانه شدند و در روز ششم تیرماه به جان معظم‌له در مسجد ابوذر سو قصد کردند اما خداوند اراده کرد تا وجود ایشان برای کشورمان بماند تا بعد از رهبر امام (ره) ایشان حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی شخصیتی هستند که نه تنها دوستان و مراجع و بزرگان بلکه حتی شخصیت‌های بین‌المللی که شاید بعضاً اعتقادی به نظام اسلامی نداشته باشند، به عظمت رهبری اعتراف کردند که مانند آن کوفی عنان و خاور پرز و … را می‌توان نام برد.

سی ام تاریخی!

امام جمعه آرادان با اشاره به حمله پلیس آلبانی به مقر منافقین، گفت: امانوئل مکرون که در هشت ماه قبل در اغتشاشات با خائنان در آمریکا عکس یادگاری گرفت، اعلام کرد که منافقین حقی برای فعالیت‌های سیاسی در این کشور ندارد و این نشان دهنده ذلت آنها است و این اتفاق دقیقاً سی‌ام خرداد ماه در سالگرد حمله مسلحانه شأن رخ داد.

شریفی نیا با بیان اینکه منافقین از اغتشاش گران حمایت مالی می‌کردند، ابراز کرد: این افراد فکر می‌کردند که کار نظام اسلامی تمام شده اما اقتدار ایران اسلامی قوی و قدرت دیپلماسی دولت انقلابی و مردمی نگذاشت به هدف شأن برسند و توطئه به خودشان بازگشت.

وی ضمن اشاره به اقدامات دولت سیزدهم و به خصوص مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی، گفت: ما این شرایط را پشت سر خواهیم گذاشت چرا که دولت در حال کار است طبیعتاً مشکلاتی داریم و هر دولتی که می‌رود بدهی‌هایی را برای دولت بعد می‌گذارد اما مسیر دولت سیزدهم درست است علی رغم اینکه بالاترین بدهکاری را از دولت بی تدبیر، تحویل گرفته بود اما شاهد دیپلماسی قوی و مقتدر هستیم که کم کم وضعیت را بهبود می‌بخشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1303843

مهمترین اخبار ایران و جهان: