نیوز سیتی!
16 اردیبهشت 1402 - 13:10

تجلیل از معلمان خانواده محور برگزار می شود شرکت 17هزار دانش آموز کردستانی در آزمون نهایی

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: 17 هزار و 231 دانش آزمون در 101 حوزه امتحانی در آزمون نهایی شرکت می کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، هاشم ناظمی‌جلال ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش استان کردستان اظهار کرد: در حال حاضر ۲۴ هزار معلم در سه هزار و ۲۷۶ مدرسه و ۱۲ هزار و ۵۰۰ کلاس درس به ۳۲۰ هزار دانش آموز خدمت ارائه می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: با هدف تبیین هرچه بیشتر جایگاه ارزشمند و تاثیرگذار معلمان، ویژه برنامه‌های تجلیل از معلم در سالجاری به صورت خانواده‌محور برگزار می‌شود.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش کردستان، تجلیل از تمام معلمان در سالجاری هدف‌گذاری شده و به صورت ویژه نیز از معلمانی که رتبه برتر استانی را کسب کرده‌اند قدردانی خواهد شد.

ناظمی‌جلال با بیان اینکه سال گذشته آزمون نهایی در 97 حوزه با حضور 11 هزار و 501 برگزار شد، گفت: امسال با افزایش 5 هزار و 730 دانش آموز بیشتر نسبت به سال گذشته 17 هزار و 231 دانش آزمون در 101 حوزه در آزمون نهایی شرکت می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان اضافه کرد: با توجه به اینکه ۴۰ درصد نمره دانش آموزان در آزمون نهایی در کنکور سراسری تأثیر دارد، لذا برگزاری این امتحانات نیاز به تجهیزات خاص دارد.

ناظمی‌جلال با بیان اینکه در راستای برگزاری هرچه کیفی‌تر آزمون نهایی دانش‌آموزان از سازمان مدیریت برنامه ریزی درخواست همکاری کرده‌ایم، افزود: امیدواریم با همراهی بخش‌های مختلف بتوانیم زمینه برگزاری هرچه بهتر آزمون نهایی را فراهم کنیم.

انتهای پیام/2330/71
 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1191887

مهمترین اخبار ایران و جهان: