نیوز سیتی!
22 دی 1401 - 11:19

برنامه ویژه فدراسیون فوتبال برای تیم جوانان

فدراسیون فوتبال ایران اردوهای برون مرزی مناسبی را برای تیم فوتبال جوانان در مسیر صعود به جام جهانی زیر ۲۰ سال تدارک دیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون فوتبال ایران پس از ناکامی تیم ملی بزرگسالان در جام جهانی ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی ویژه‌ای را برای موفقیت تیم‌های پایه در نظر گرفته است. میرشاد ماجدی رئیس کمیته جوانان پس از رایزنی‌های مختلف توانست اردوی تیم فوتبال جوانان ایران در اردن را برای برپایی دو بازی دوستانه فراهم کند تا شاگردان صمد مرفاوی با تأیید شورای برون مرزی سفری را به این کشور داشته باشند.

جوانان زیر ۲۰ سال ایران که اردوهای منظمی را در ماه‌های گذشته پشت سر گذاشتند قرار است پس از بازی‌های دوستانه در اردن برنامه‌ای فشرده تا زمان آغاز جام ملت‌های جوانان آسیا در ازبکستان داشته باشد.

ماجدی که جلسات متوالی با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال برای حمایت از این تیم داشته است به توافق با یکدیگر رسیدند تا حمایت‌های همه جانبه را برای صعود این تیم به جام جهانی جوانان انجام دهند.

تاج به ماجدی قول هرگونه کمک به تیم‌های پایه را داده است و در جلسه‌ای که با صمد مرفاوی سرمربی جوانان و حسین عبدی سرمربی نوجوانان داشته است خیال آنها را بابت هرگونه کمک مالی و لجستیکی راحت کرده است تا بار دیگر رفتن تیم‌های پایه به جام‌های جهانی را دستاوردی برای دوران مدیریتی خود کند.

تیم فوتبال جوانان ایران با تیم‌های فوتبال قطر، ویتنام و استرالیا در مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های زیر ۲۰ سال اسیا که اسفند ماه در ازبکستان برگزار می‌شود رقابت خواهد کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 972343

مهمترین اخبار ایران و جهان: