نیوز سیتی!
13 فروردین 1402 - 17:25

۱۹ فوتی و مصدوم در سوانح رانندگی جاده‌های خراسان رضوی

مشهد - مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از جان باختن و مصدومیت ۱۹ نفر در سوانح رانندگی ۲۴ ساعت اخیر خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد علیشاهی اظهار کرد: چهار رخداد تصادف و واژگونی خودرو در جاده‌های خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته منجر به یک فوتی و ۱۸ مصدوم شد.

وی در تشریح این حوادث، ادامه داد: برخورد وانت پیکان و موتورسیکلت عصر دیروز در روستای «التاتو» بعد از میاندهی شهرستان فریمان یک فوتی و سه مصدوم داشت و مصدومان توسط ۲ دستگاه آمبولانس به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان منتقل شدند.

مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: رخداد دوم نیز واژگونی یک دستگاه خودرو ۴۰۵ در جاده فرعی فریمان به تربت حیدریه بعد از روستای تقی‌آباد رخ داد که این رخداد چهار مصدوم داشت و مصدومان به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان منتقل شدند.

وی بیان کرد: سومین رخداد نیز واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در محور مشهد به قوچان بود که چهار مصدوم این رخداد به وسیله اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان موسی بن جعفر (ع) قوچان منتقل شدند.

علیشاهی به چهارمین سانحه جاده‌ای اشاره کرد و گفت: رخداد چهارم شب گذشته بر اثر تصادف دو خودروی سواری پراید و تیبا در محور درگز و قوچان رخ داد و هفت مصدوم بر جا گذاشت که مصدومان به بیمارستان امام خمینی (ره) درگز منتقل شدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1123344

مهمترین اخبار ایران و جهان: