نیوز سیتی!
13 تیر 1402 - 09:22

سرپرست دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کردستان معرفی شد

سنندج- طی حکمی از سوی معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان، «مرتضی عبدالملکی» به عنوان سرپرست دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کردستان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، مهدی رمضانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در آئین معرفی سرپرست دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کردستان اظهار کرد: بهره‌وری و کارآمدی مهمترین مؤلفه مدیریت در دوران جدید است.

وی افزود: بدون انجام تغییرات در مدیریت مجموعه‌ها، کاری از پیش نخواهد رفت و لازم است همیشه نفس تازه‌ای در کالبد سیستم اجرایی دمیده شود.

رمضانی خاطرنشان کرد: باید تلاش کرد تا کارها با برنامه، متعهدانه و به دور از هر شائبه فساد انجام شود.

وی افزود: مدیریت جدید امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری نیز شخصی توانمند و دارای تجربیات مدیریتی مرتبط با حوزه مسئولیتی است که امیدواریم شاهد تغییرات و بهره‌وری هر چه بیشتر با استفاده از زیرساخت‌های دارای قابلیت سرمایه گذاری باشیم.

رمضانی خاطرنشان کرد: کار دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی کاری حساس و اثرگذار است و در جهت تقویت آن نیز پشتیبانی‌ها و حمایت‌های لازم را انجام خواهیم داد.

در این آئین از زحمات محسن شریفیان تقدیر و مرتضی عبدالملکی به عنوان سرپرست دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کردستان معرفی شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1328944

مهمترین اخبار ایران و جهان: