نیوز سیتی!
05 تیر 1402 - 10:49

اسماعیل‌نژاد به ورونا ایتالیا پیوست

ستاره تیم ملی والیبال ایران به تیم ورونا ایتالیا پیوست.

به گزراش خبرگزاری فارس، باشگاه ورونا ایتالیا امروز (دوشنبه) رسماً از «امین اسماعیل نژاد» ستاره ایرانی تیم خود رونمایی کرد.

وبگاه لارنا نیز نوشته خبرها پیرامون پیوستن قاسمی نژاد به تیم رانا ورونا رنگ واقعیت به خود گرفته و این تیم ایتالیایی می‌تواند برای فصل آینده روی او حساب باز کند.

ستاره ۲۶ ساله تیم ملی والیبال ایران فصل گذشته پیراهن تیم پاس گرگان را به تن می‌کرد و با عملکرد خوب خود عنوان بهترین پشت‌خط زن سوپرلیگ ایران را از آن خود کرد. او در تیم شهداب یزد نیز این عنوان را به دست آورده بود.

اسماعیل‌نژاد که سابقه بازی در تیم‌های سایپا و پیکان را نیز در کارنامه دارد، همراه با تیم ملی ایران به مقام قهرمانی رقابت‌های قهرمانی آسیا در سال ۲۰۲۱ رسیده است. او همچنین در سال ۲۰۱۷ و در شرایطی که ۲۰ سال سن داشت، قهرمان بازی‌های آسیایی زیر ۲۳ سال شده بود.

او در حال حاضر همراه با تیم ملی ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ حضور دارد و در تیم «بهروز عطایی» نقش اصلی را ایفا می‌کند.

لارنا نوشته اسماعیل‌نژاد پس از تماس تیم ورونا نتوانست خوشحالی خود را پنهان کند چراکه قرار است در یکی از بهترین لیگ‌های والیان جهان به میدان برود و جا پای بازیکنانی نظیر معنوی و شریفی که سابقه بازی در ورونا را داشته‌اند، بگذارد.

اسماعیل‌نژاد درباره پیوستن به ورونا می‌گوید: «وقتی تماس رانا ورونا را دریافت کردم، بدون هیچ تردیدی به آن جواب مثبت دادم. بازی‌کردن در سوپرلیگ والیبال ایتالیا رویای تمام بازیکنان والیبال جهان است که می‌خواهند به بالاترین سطح برسند».

او در ادامه گفته است: «پروژه ورونا بسیار جاه‌طلبانه است و نتایج فصل گذشته هم آن را ثابت کرده است. این اولین تجربه من برای بازی‌کردن در خارج از ایران است و یک فرصت منحصربفرد است که می‌خواهم نهایت استفاده را از آن ببرم. می‌دانم که برای رسیدن به موفقیت، کارهای زیادی پیش‌رو است و من آماده این کار خواهم بود. من نمی‌توانم برای پوشیدن لباس ورونا صبر و با هواداران جدید دیدار کنم».

«آندره‌آ مارکزی» مدیر ورزشی ورونا نیز از حضور ستاره ایرانی در این تیم ابراز رضایت کرد و گفت: «امین عضو مهمی در عناصر هجومی ما خواهد بود.او در لیگ ملت‌‌های والیبال، ارزش و کیفیت خود را نشان داده است».

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1310244

مهمترین اخبار ایران و جهان: