نیوز سیتی!
17 بهمن 1402 - 22:43

تحویل ۶ هزار و ۴۶۰ واحد مسکن روستایی در همدان

استاندار همدان گفت: در هفته دولت و دهه‌ فجر ۶ هزار و ۴۶۰ واحد روستایی در طرح نهضت ملی مسکن احداث و تحویل متقاضیان شده است.

 به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد امشب در اجلاسیه‌ مبلغین استان همدان با اشاره به اهمیت جهاد تبیین اظهار کرد: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب افرادی که تریبون‌دار و سخنور باید اقدامات نظام مقدس‌ جمهوری‌ اسلامی را در راستای جهاد تبیین بیان کنند.

وی با بیان اینکه اقدامات مدیران در بحران‌ها و مواقع خاص قابل تقدیر است و باید مدیران خدمتگزار را حمایت کرد گفت: تنقیح قوانین در مجلس شورای اسلامی اقدامی است که روند خدمت‌رسانی و خدمتگزاری دولتمردان را تسریع می‌کند.

استاندار همدان افزود: قوانین ناسخ و منسوخی وجود دارد که مانع به نتیجه رسیدن اقدامات و دستاوردها می‌شود که پالایش این قوانین لازم است.

وی گفت: در هفته دولت و دهه‌ مبارک فجر سال‌ جاری ۶ هزار و ۴۶۰ واحد روستایی در طرح نهضت ملی مسکن احداث و تحویل متقاضیان شده است.

قاسمی‌فرزاد افزود: در شهرستان تویسرکان نیز به مناسبت دهه‌ فجر کارخانه تولیدی کاغذ به بهره‌برداری رسید که می‌تواند یک‌سوم کاغذ مورد نیاز کشور را تأمین کند.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1663344

مهمترین اخبار ایران و جهان: