نیوز سیتی!
04 بهمن 1402 - 11:26

آغاز اجلاس روسای دانشگاه‌های کشور در مشهد با حضور وزیر علوم

با حضور وزیر علوم، اجلاس سه روزه رؤسای دانشگاها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، میرزایی، سرپرست دانشگاه فردوسی، صبح امروز در مراسم آغاز به کار اجلاس رؤسای دانشگاها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور اظهار کرد: هدف از این اجلاس، نزدیک کردن فضای فناوری و پژوهشی به دانشگاه است و در این اجلاس به دنبال ارتقاء بهره‌وری در آموزش عالی کشور با ارتباط میان دانشگاهای کشور و مراکز پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری هستیم.

 

میرزایی با بیان این که این مراسم قرار بود ابتدا در دانشگاه زاهدان برگزار شود که در میزبانی آن به دانشگاه فردوسی مشهد رسید، افزود: این اجلاس به دنبال هم‌افزایی بیشتر رؤسای دانشگاه‌های کشور و ارتباط بیشتر و بهتر صنعت با دانشگاه است.

گفتنی است اجلاس رؤسای دانشگاها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور به مدت ۳ روز در دانشگاه فردوسی مشهد ادامه دارد و موضوع محوری آن ارتقاء بهره‌وری در آموزش عالی کشور است.

وزرای علوم، ارشاد، صمت و اطلاعات و روسای بیش از ۲۸۰ دانشگاه و پژوهشگاه و پارک علم و فناوری در این اجلاس حضور خواهند داشت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1647988

مهمترین اخبار ایران و جهان: