نیوز سیتی!
08 دی 1402 - 07:41

مرکز غربالگری سرطان گنبدکاووس تا پایان سال تکمیل می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: مرکز جامع سرطان و آنژیوگرافی قلب بیمارستان پیامبر اعظم(ص) گنبدکاووس تا‌ پایان امسال تجهیز و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از گنبدکاووس سعید گل‌فیروزی شامگاه پنج‌شنبه در بازدید از مرکز جامع غربالگری سرطان و آنژیوگرافی قلب بیمارستان پیامبر اعظم(ص) با حضور رئیس مجمع خیرین سلامت و رئیس مجمع خیرین استان گلستان اظهارکرد: فضای فیزیکی مرکز جامع غربالگری سرطان و آنژیوگرافی قلب در دو طبقه با زیربنای هزار و ۴۰۰ مترمربع شامل مرکز جامع غربالگری سرطان و آنژیوگرافی قلب با ۳۱ تخت مراقبت‌های ویژه توسط خیّر، احداث و به بهره‌برداری کامل رسیده‌ است.

وی تصریح کرد: با توافقات انجام شده با این نیکوکار گنبدی و دانشگاه علوم پزشکی گلستان قرار شد بخشی از تجهیزات و تاسیسات این مرکز توسط دانشگاه علوم پزشکی گلستان و بخش دیگر توسط رئیس مجمع خیرین گلستان تجهیز شود و پیش‌بینی می‌شود تجهیز و تاسیسات تکمیلی این مرکز با حدود ۲۵ میلیارد تومان تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

خدمات جراحی قلب و غربالگری انواع سرطان

رئیس مجمع خیرین گلستان هم گفت: عملیات اجرایی مرکز جامع غربالگری سرطان و آنژیوگرافی قلب بیمارستان پیامبر اعظم(ص) در سال ۹۸ آغاز شد و تعهدات بنده در قالب تعهدات خیر ظرف مدت حدود ۶۰ روز به انجام رسید.

محمد شهرکی گفت: علیرغم اینکه کنسول‌های تخت‌های ویژه در طبقه فوقانی مربوط آنژیوگرافی و احداث داخل ساختمان با بنده نبود اما با هدف ارائه خدمت بهتر و سریع‌تر به بیماران این کار ظرف مدت دو ماه به بهره‌برداری رسید.

وی تصریح کرد: امید داریم با توافقات انجام شده با دانشگاه علوم پزشکی گلستان بتوانیم تا پایان امسال شاهد بهره‌برداری از این مرکز برای ارائه خدمت به بیماران سرطانی و ناراحتی‌های قلبی باشیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1619444

مهمترین اخبار ایران و جهان: