نیوز سیتی!
06 بهمن 1402 - 20:43

شناسایی کاسبان امین محلات قم جهت عرضه کالاهای تنظیم بازاری

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم گفت: پیرو دستور استاندار قم مقرر شد پایگاه اینترنتی جهت شناسایی کاسبان امین جهت عرضه کالاهای تنظیم بازاری راه‌اندازی شود تا مردم به راحتی کالاهای مدنظر را خریداری کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علی اقبالی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در شانزدهمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان که به ریاست استاندار قم برگزار شد، وی دستوری مبنی بر شناسایی کاسبان امین در محلات قم را صادر کرد.

وی ادامه داد: پیرو دستور استاندار، در مدت زمانی کوتاه بستری آماده شد تا کاسبان فعال در محلات قم با ثبت نام در این سایت خود را به ما معرفی کنند.

اقبالی در ادامه خاطرنشان کرد: در این طرح مقرر شده واحدهای فروش کالا فعال در محلات قم به آدرس اینترنتی https://ghom.ir/index.aspx?siteid=1&pageid=4818 مراجعه کرده و اطلاعاتی که از آن‌ها خواسته شده‌است را برای ارسال کنند؛ در صورت احراز صلاحیت توسط مسئولین مربوطه، با آن‌ها تماس گرفته خواهد شد.

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم در پایان گفت: کاسبین امین محلات پس از احراز صلاحیت کالاهایی با قیمت تنظیم بازار دریافت کرده و به مردم عرضه می‌کنند.

پایان پیام/۷۸۰۳۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1650200

مهمترین اخبار ایران و جهان: