نیوز سیتی!
13 دی 1402 - 15:03

اجرای 76 برنامه همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی در کوهچنار

همایش بزرگ پسران حاج قاسم همزمالن با سالروز شهادت سردار سلیمانی در شهرستان کوه چنار با مشارکت آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی برگزار شد؛ همچنین در سطح اکثر مدارس شهرستان نیز برنامه های مختلفی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، صفر ساسانی پور در خصوص این خبر بیان کرد: همزمان با فرارسیدن سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، بیش از ۷۶ عنوان ویژه برنامه در سطح مدارس شهرستان کوه چنار برپا شد که اجرای مراسم پسران حاج قاسم، برگزاری برنامه های فرهنگی، تجلیل از دانش آموزان بسیجی، اهداء احکام فرماندهان پایگاه های بسیج دانش آموزی، دیدار برخی از دانش آموزان با خانواده شهدا و غبار روبی گلزار شهداء، برگزاری سخنرانی مسیولین، طلاب و روحانیون در سطح مدارس، برگزاری همایش های تبیینی، قرائت وصیت‌نامه حاج قاسم، اجرای مسابقات روزنامه دیواری و نقاشی و مقاله خوانی با موضوع شهید سلیمانی و ... در سطح مدارس برگزار شد.

وی با تقدیر از مدیران مدارس شهرستان کوه چنار در برگزاری این برنامه ها گفت: مدیران و دبیران مجموعه‌ها دست اندرکاران مدارس، برنامه‌های شایسته‌ای برای ایام شهادت سردار سلیمانی برگزار نمودند و یاد و خاطره سردار سلیمانی را زنده نگه داشتند.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1625500

مهمترین اخبار ایران و جهان: