نیوز سیتی!
20 اردیبهشت 1403 - 13:04

لرستان قطب کشاورزی است/ ظرفیت سردخانه‌ها افزایش یابد

استاندار لرستان بر افزایش سطح سردخانه‌ها به‌دلیل قابلیت بالای این استان در بخش‌های کشاورزی تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، ظهر امروز، در جلسه پاسخ به استعلامات دستگاه‌های اجرایی در سالن جلسات استانداری گفت: پاسخ‌گویی سریع به استعلامات برای فعالیت سرمایه‌گذاران و بهبود فضای کسب‌وکار ضروری است.

او اضافه کرد: میزان برخورداری اشتغال در لرستان به گفتۀ رئیس‌جمهور پایین است و دستگاه‌های دخیل در ایجاد اشتغال باید پیشاپیش استقبال‌کننده از سرمایه‌گذاران و کارآفرینان باشند.

استاندار لرستان با تاکید بر تحلیل اقتصادی فرصت‌ها بیان کرد: باید صحت‌سنجی و تطبیق ظرفیت در طرح‌ها به‌سرعت بررسی شود و ما باید از سرمایه‌گذارانی استقبال کنیم که آورده بالایی داشته باشند.

شفقت عنوان کرد: سهم سردخانه در لرستان بسیار پایین است و با حجم کشاورزی بالایی که داریم می‌طلبد که ظرفیت سردخانه‌های این استان به‌ویژه در مناطق پرظرفیتی همچون شهرستان سلسله افزایش یابد.

استاندار لرستان اشاره کرد: هدف ما باید ایجاد اشتغال بالا، شناسایی ظرفیت‌های منطقه، کمک به تشکیل تعاونی‌ها و استقبال و دعوت از سرمایه گذاران باشد تا اشتغال پایداری برای این استان ایجاد شود.

او با اشاره به بازدیدهای سرزده از دستگاه‌های اجرایی بیان کرد: مدیران دستگاه‌ها باید پاسخ مراجعه‌کنندگان را سریع بدهند تا از مراجعات مکرر جلوگیری شود.

شفقت افزود: مردم را به آرامش در انتخابات دعوت می‌کنیم و با حفظ تقوای انتخاباتی از آرای آنان صیانت کنیم تا رقابت سالم و با مشارکت حداکثری اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/645/.

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1711424

مهمترین اخبار ایران و جهان: