نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 19:49

مراجعه ۲۵۰۰ زائر به هلال احمر در پایانه‌های مرزی

اهواز- طبق اعلام رسمی از سوی معاون بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر، تاکنون ۲ هزار و ۵۰۰ نفر به پایگاه‌های هلال احمر مستقر در پایانه مرزی مراجعه کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز دوشنبه و در یک سفر دبیرکل جمعیت هلال احمر سردار «علی فضلی»، معاون بهداشت و درمان و همچنین رئیس سازمان امداد و نجات و هیئت همراه از قرارگاه‌های امداد و نجات مرزهای شلمچه و چذابه و درمانگاه‌های صفر مرزی بازدید کردند.

یعقوب سلیمانی، دبیرکل جمعیت هلال احمر در این بازدید بیان کرد: در این سفر قصد داریم علاوه بر بررسی روند ارائه خدمات امدادی به زائران عرض خداقوتی به امدادگران و نجاتگران هلال احمر داشته باشیم.

وی در ادامه از پایانه مرزی شلمچه بازدید و ضمن حضور بین امدادگران و نجاتگران به حفظ روحیه حسینی تاکید کرد و از عوامل امدادی خواست تا روز پایان مأموریت همچون روز اول با نشاط و با شوق به ارائه خدمات رسانی بپردازند.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر در بازدید خود از درمانگاه صفر مرزی چذابه به پزشکان و پرستاران داوطلب این جمعیت خداقوت گفت و ادامه داد: همراهی و همدلی رمز موفقیت هلال احمر خوزستان در انجام عملیات طرح امداد و نجات اربعین است

نامدار عبداللهیان تعداد مراجعین به درمانگاه‌های هلال احمر مستقر در مرزهای کشور را تا ظهر امروز ۲ هزار ۵۰۰ نفر گزارش کرد و از زائران خواست تا نکات بهداشتی را رعایت کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1473900

مهمترین اخبار ایران و جهان: