نیوز سیتی!
19 شهریور 1402 - 14:14

طرح هادی در سطح بیش از ۳۰۰ روستای ایلام انجام شده است

مدیرکل بنیاد مسکن ایلام گفت: طرح هادی در سطح بیش از ۳۰۰ روستای ایلام در بخش های مختلف انجام شده است.

حبیب الله محبی مدیرکل بنیاد مسکن ایلام، ظهر یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در ۲ سال اخیر طرح هادی تعداد ۱۳۸ روستا در سطح استان ایلام تهیه و بازنگری شده اند. 

وی افزود: همچنین طرح هادی در سطح بیش از ۳۰۰ روستای این استان در بخش های مختلف شامل پیاده رو سازی، جوی و جدول، شن ریزی، پل، بیس و آسفالت گرم با اعتباری معادل ۲ هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال نیز انجام گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام ادامه داد: همچنین تعداد ۳ هزار و ۴۶۰ جلد سند با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک ایلام در سطح استان و شهرستان های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت صادر شده است. 

محبی خاطرنشان کرد: در حوزه خدمات فنی نیز توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام تعداد ۱۸ هزار و ۹۵۰ فقره خدمت به متقاضیان در سطح روستاهای این استان  ارائه شده است.

این مقام مسئول گفت: تعداد ۱۲ هزار و ۸۹۹ واحد در طرح نهضت ملی تولید مسکن سهمیه کل استان ایلام در مدت چهار سال است.

 وی با تاکید بر اینکه، تعداد واحد های در دست اقدام بنیاد مسکن  در حال حاضر ۳ هزار و ۶۰۸ واحد در قالب ۱۵ پروژه است، افزود: عملیات ساخت ۸۴ واحد در شهرهای ایوان و آبدانان و همچنین ۲ هزار و ۸۳۰ واحد در شهرهای دره شهر، سرابله و ایلام آغاز شده است.

وی عنوان کرد: تعداد یک هزار و ۹۲۳ واحد با پیشرفت فیزیکی میانگین ۲۷ درصد نیز در حال اجرا است.

به گزارش  خبرگزاری  فارس از ایلام، بنیاد مسکن به عنوان تنها کارگزار رسمی، اداره راه و شهر سازی، بیشترین فعالیت را در طرح نهضت ملی مسکن دارد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1492988

مهمترین اخبار ایران و جهان: