نیوز سیتی!
07 مهر 1402 - 15:50

امام جمعه شهرکرد: دشمن امروز به دنبال القاء خستگی در بین مردم است

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه هوشیاری، دشمن‌شناسی، مراقبت و کمک به دستگاه‌های امنیتی سبب حفظ ارزش‌های دفاع مقدس می‌شود، گفت: دشمن امروز به دنبال القاء خستگی در بین مردم است اما خستگی برای ما معنایی ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد گفت: هفته دفاع مقدس ایام‌الله است و به تدبیری هفته دفاع مقدس قطعه‌ای از نور در دوران انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: در دوران دفاع مقدس تنها عنایت و فضل پروردگار ما را در مسیر پیروزی حق علیه باطل قرار داد و همه قدرت‌های کوچک و بزرگ در صف ایستادند تا جمهوری اسلامی را از پای در بیاورند اما در نهایت این نور بود که به ظلمت جهانی غالب شد.

وی با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس سرشار از عبرت و درس‌آموزی است، افزود: مرد و زن، کوچک و بزرگ، شهری و روستایی، پیر و جوان همگی در آن ایام در صحنه بودند تا ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی حفظ شود.

نکونام با تاکید بر اینکه امروز بالاترین کتاب عبرت و درس‌آموزی دوران دفاع مقدس است، تصریح کرد: با تببین درست و تشریح مدام و مکرر، دوران دفاع مقدس را باید زنده نگه داشت.

وی گفت: امروز بعد از ۴۳ سال قدرت‌ها بار دیگر تلاش کردند تا بتوانند ارزش‌ها را از مردم دور کنند اما به فضل الهی این بار نیز شکست خوردند و ناامن‌سازی‌ها و برنامه‌هایی که در ماه‌های اخیر شاهد آن‌ها بودیم یکی پس از دیگری با شکست مواجه شدند.

نکونام در پایان اضافه کرد: هوشیاری، دشمن‌شناسی، مراقبت و کمک به دستگاه‌های امنیتی سبب حفظ ارزش‌های دفاع مقدس می‌شود و دشمن در این روزها به دنبال القاء خستگی به مردم است اما امروز خستگی برای ما معنایی ندارد.

پایان پیام/ ۶۸۰۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1519444

مهمترین اخبار ایران و جهان: