نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 21:41

سه شهرک‌نشین صهیونیست در حمله فلسطینی‌ها زخمی شدند

حمله جوانان فلسطینی به اتوبوس حامل شهرک‌نشینان صهیونیست موجب شدن سه تن از آن‌ها شد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری در کرانه باختری فلسطین خبر دادند که بعدازظهر امروز (چهارشنبه) در حمله جوانان فلسطینی به اتوبوس حامل شهرک‌نشینان، سه صهیونیست زخمی و روانه بیمارستان شده‌اند.

به نوشته وبگاه خبری شهاب نیوز، این حمله به وسیله سنگ و کوکتل مولوتف و در جاده روستای «عزون» در استان «قلقیلیه» رخ داد. این حمله پس از آن انجام شد که نظامیان اشغالگر در کمی آن طرف‌تر به روستای «کفر قدوم» یورش برده و هفت فلسطینی را بازداشت کردند.

بر اثر پرتاب سنگ و کوکتل مولوتف، شیشه‌های اتوبوس شکسته و راننده مجبور به توقف آن شد و در حالیکه سه صهیونیست زخمی شده بودند، نظامیان اشغالگر وارد عمل شده و مانع نزدیک‌تر شدن جوانان روستا به اتوبوس شدند.

امروز همچنین نظامیان رژیم صهیونیستی به چندین روستا در اطراف رام‌الله یورش برده و با ساکنان درگیر شدند.

از سوی دیگر منابع خبری اعلام کردند که یک جوان فلسطینی در نزدیکی شهرک «بیت حجای» در نزدیکی الخلیل، اقدام به یک عملیات استشهادی کرده است. طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «المیادین» و به نقل از منابع عبری در پی این عملیات زیرگیری، یک نظامی از ارتش رژیم صهیونیستی زخمی شد.

حملات جوانان فلسطینی به سمت اشغالگران، به رویدادی روزانه تبدیل شده و در بسیاری از مناطق کرانه باختری به شکل مسلحانه در آمده است؛ به طوریکه طبق آخرین آمار رژیم صهیونیستی، از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون 34 نظامی و شهرک‌نشین در حملات فلسطینی‌ها با سلاح گرم به هلاکت رسیده‌اند.

پایان پیام /

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1477900

مهمترین اخبار ایران و جهان: