نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 11:29

کلنگ‌زنی و افتتاح ۱۱ هزار میلیارد ریال پروژه‌ هفته دولت در سمنان

فرماندار شهرستان سمنان گفت: امروز به مناسبت هفته دولت، بالغ بر ۱۱ هزار میلیارد ریال پروژه در ۲ بخش اقتصادی و عمرانی در این شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد بهرامی، فرماندار سمنان صبح امروز در آیین آغازین برنامه‌های هفته دولت سال ۱۴۰۲ که در شبستان بزرگ حرم مطهر حضرت یحیی ابن موسی الکاظم (ع) سمنان برگزار شد، اظهار کرد: هفته دولت و یاد و خاطره شهدای دولت، شهیدان رجایی و باهنر و سه هزار شهید گلگون‌کفن استان سمنان را گرامی می‌داریم.

وی با بیان اینکه با خدمت خالصانه و صادقانه به مردم شرمنده خون شهدا نباشیم، گفت: امروز و در آغازین روز هفته دولت، بالغ بر ۱۱ هزار میلیارد ریال پروژه در ۲ بخش اقتصادی و عمرانی در شهرستان سمنان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

فرماندار سمنان بیان کرد: با اقدامات انجام شده توسط دولت سیزدهم، امروز هیچ کارگری در شهرستان سمنان دغدغه‌ای در خصوص فرصت شغلی ندارد.

بهرامی عنوان کرد: ۲۲ واحد صد درصد راکد در شهرستان سمنان در ۲ سال گذشته و با مدیریت جهادی استاندار سمنان به چرخه تولید بازگشته و بالغ بر ۷۰۰ فرصت شغلی جدید فراهم شده است.

به گزارش فارس، ادای احترام نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان و استاندار سمنان به ساحت آستان مقدس و نورانی امامزاده یحیی بن موسی الکاظم (ع) و شهدای والامقام آرمیده در گلزار شهدای حرم حضرت یحیی ابن موسی الکاظم (ع) سمنان با حضور معاونان استاندار، فرماندار سمنان، مشاوران استاندار، مدیران کل ستادی و دستگاه‌های اجرایی استان و مدیران شهرستان سمنان در این آیین انجام شد.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1465900

مهمترین اخبار ایران و جهان: