نیوز سیتی!
03 خرداد 1402 - 12:40

تعاونی دهیاری‌های بخش طارم سفلی رتبه‎ برتر کشور را کسب کرد

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین گفت: از شرکت تعاونی دهیار‌های بخش طارم سفلی در همایش تجلیل از شرکت‌های تعاونی برتر کشور تجلیل شد.

لیلا غریب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: با بررسی‎های صورت گرفته از سوی سازمان شهرداری‎ها و دهیاری‎های کشور از عملکرد شرکت‎های فعال تعاونی دهیاری‎های سراسر ایران، شرکت تعاونی دهیاری‎های بخش طارم سفلی به رتبه‎ برتر کشوری دست یافت.

وی افزود: خدمات‌رسانی مطلوب، توانمندی در اجرای پروژه‌های عمرانی، کیفیت و سرعت در اجرای پروژه‌ها، پاسخگویی مناسب به مردم و همچنین رضایت روستاییان و دهیاران از جمله شاخص‌های این ارزیابی بوده است.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین ادامه داد: در حال حاضر، تعداد 26 شرکت تعاونی مربوط به دهیاری‎های بخش‎های مختلف استان قزوین وجود دارد که این تعاونی‎ها متعلق به دهیاری‎هاست و با عوض شدن دهیار یک روستا، دهیاری آنجا همچنان عضو تعاونی می‎ماند.

غریب تصریح کرذ: شرکت تعاونی دهیاری‎های بخش طارم سفلی جزو تعاونی‎های بسیار موفق است و به جز فعالیت در جمع‎آوری پسماندهای روستاها در بخش فرآوری، کنسروسازی، روغن‎گیری و بسته‎بندی زیتون نیز فعال است و توانسته ضمن رعایت استانداردهای بهداشتی موجب ایجاد ارزش افزوده برای این محصول استراتژیک شود.

این مقام مسئول گفت: همایش تجلیل از شرکت‌های تعاونی برتر کشور در استانداری یزد با حضور ملانوری معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، استاندار و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد، مدیران کل دفاتر امور روستایی استان‌ها و مدیران عامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی دهیاری‌های کشور برگزار و از شرکت تعاونی دهیار‌های بخش طارم سفلی قزوین نیز تجلیل شد.

یادآور می‎شود در این مراسم چهار تعاونی دهیاری‌های برتر کشور شامل بخش‌های طارم سفلی قزوین پیربکران اصفهان، رفسنجان کرمان، و اردکان یزد مورد تقدیر قرار گرفتند. همچنین نمایشگاه توانمندی‌های شرکت‌های تعاونی دهیاری‌های کشور نیز در حاشیه این همایش در شهرستان زارچ برپا شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1235344

مهمترین اخبار ایران و جهان: