نیوز سیتی!
13 مرداد 1402 - 20:33

حاشیه بازی مس سونگون با پالایش نفت بندرعباس؛ از تشویق تراکتور تا تجلیل از قهرمان آسیا

باشگاه مس سونگون طی اقدامی ارزشمند از قهرمان مسابقات کاراته پاراآسیایی تجلیل به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته نخست لیگ برتر فوتسال کشور تیم مس سونگون برابر پالایش نفت بندرعباس به برتری 6 بر 4 دست یافت.

حاشیه های این بازی به شرح زیر است:

- حدود 4 هزار نفر برای تشویق تیم مس سونگون در سالن مسابقه حضور یافته بودند که در هفته نخست می‌تواند رکوردی جالب محسوب شود. این در حالی است که بازی هم از شبکه سهند و ورزش به صورت زنده پخش می‌شد.

- بعد از دریافت گل اول و دوم تیم مس سونگون، تماشاگران مس شعار عیبی یوخ را فرا دادند.

- از خانواده شهید ذاکرحیدری که از شهدای ورزشکار شهرستان ورزقان است، نیز در بین دو نیمه تجلیل و یاد و خاطره این شهید گرامی داشته شد.

- باشگاه مس سونگون در اقدامی ارزشمند از فرزاد صفوی قهرمان کاراته پاراآسیا و مربی اش احد شاهین در بین دو نیمه تجلیل به عمل آورد. فرزاد صفوی بعد از تجلیل، به تماشاگران حاضر در سالن که وی را تشویق می کند، ادای احترام کرد.

- در سالن مسابقه تماشاگران برای لحظاتی تیم تراکتور را تشویق کردند. همچنین پرچم تیم تراکتور در بین تماشاگران هم دیده می‌شد.

- فرهاد فخیم به دلیل مصدومیت در ترکیب تیم مس سونگون قرار نداشت، با این همه مورد تشویق هواداران تیم مس قرار گرفت.

- بازیکنان تیم فوتسال نونهالان مس سونگون که چند روز پیش به لیگ دسته یک ایران صعود کردند، از تجلیلی‌های دیگر این بازی بودند.

- مهدی جاوید به دلیل قرارداد بستن با دو تیم هنوز وضعیتش مشخص نبوده و قادر به حضور در این دیدار نشده و منتظر رای کمیته انضباطی است.

- بعد از پیروزی تیم مس سونگون، بازیکنان این تیم به خاطر کامبک‌شان در سالن مسابقه دور افتخاری زدند.

انتهای پیام/60017

منبع: فارس
شناسه خبر: 1425944

مهمترین اخبار ایران و جهان: