نیوز سیتی!
06 آبان 1402 - 12:15

طوفان الاقصی «حاج قاسم» را زنده‌تر از همیشه کرد

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه عملیات غافلگیرانه طوفان الاقصی قدرت پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی را درهم کوبید، گفت: حاج قاسم سلیمانی فرمانده دلاور سپاه قدس به زیبایی فرمودند که حریفتان منم، بله حاج قاسم شهید امروز درخشان‌تر می‌درخشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله حبیب‌الله غفوری نماینده ولی فقیه در استان  کرمانشاه امروز در جمع کثیری از فرماندهان و کارکنان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان در حسینه ثارالله، اظهار کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمریکا را به زانو درآورده است.

وی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وارثان شهدای والامقام معرفی کرد و افزود: انقلاب اسلامی شجره طیبه است اصل‌ها ثابت و فرع‌ها فی‌السما است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: یکی از ثمرات انقلاب اسلامی همین مبارزان فلسطینی است، که نفس رژیم صهیونسیتی را گرفته است.

وی با بیان اینکه عملیات غافلگیرانه طوفان الاقصی قدرت پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی را درهم کوبید، خاطرنشان کرد: این فرزندان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مقام معظم رهبری در عملیات طوفان الاقصی هیمنه رژیم منحوس صهیونیستی و هیمنه پوشالی آمریکای جنایتکار را شکست.

حجت‌الاسلام غفوری یادآور شد: حاج قاسم سلیمانی فرمانده دلاور سپاه قدس به زیبایی فرمودند که حریفتان منم، بله حاج قاسم شهید امروز درخشان‌تر می‌درخشد.

وی خاطرنشان کرد: در نظم جدید جهانی که برپایه مظلومیت کشورهای ستمدیدگان است آمریکا جایگاهی نخواهد داشت، این وعده الهی است که مستضعفان را به پیروزی و برتری خواهد رساند. امروز آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی فهمیده است که آینده از آن فلسطین است.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1552800

مهمترین اخبار ایران و جهان: