نیوز سیتی!
22 آبان 1402 - 14:39

معرفی چهار شهرستان برتر فارس در زمینه اجرای طرح نهضت ملی مسکن

مدیر کل راه و شهرسازی فارس، با اشاره به سفر دوم رییس جمهور به فارس و ابراز رضایت ایشان از روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این استان گفت: بر همین اساس و به دنبال ارزیابی عملکرد ٣٧ شهرستان استان، چهار شهرستان برتر در زمینه اجرای این طرح معرفی و تقدیر شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمود رضا طالبان افزود: مجموعه اقدامات انجام شده سبب شد که استان فارس در بحث تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن جایگاه نخست را در کشور از آن خود کند.

وی ادامه داد: بررسی میزان پیشرفت و یا عدم پیشرفت این طرح در تمام شهرستان های استان منجر به این شد که چهار شهرستانی که بیشترین عملکرد مثبت و موفقیت را در اجرای این طرح داشته اند شناسایی و معرفی شوند.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: بر این اساس، شهرستان های آباده، ارسنجان، اقلید و زرین دشت با توجه به تامین زمین برای متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن و اجرای مطلوب طرح مذکور، به عنوان شهرستان های برتر انتخاب و از عوامل دست اندرکار اعم از فرمانداران و روسای ادارات راه و شهرسازی و بنیاد مسکن این شهرستان ها از سوی دکتر ایمانیه استاندار فارس تقدیر به عمل آمد.

طالبان افزود: با توجه به پیشرفت فیزیکی طرح نهضت ملی مسکن در چهار شهرستان مذکور، می توان امیدوار بود که تا پایان امسال شاهد تکمیل و واگذاری تعداد قابل توجهی از واحدهای مسکونی به متقاضیان باشیم.

پایان پیام/ن

منبع: فارس
شناسه خبر: 1570500

مهمترین اخبار ایران و جهان: