نیوز سیتی!
18 آبان 1402 - 19:49

عمده مشکلات مردم استان قم در حوزه مسکن است

استاندار قم گفت: عمده مشکلات مردم استان قم در حوزه مسکن است؛ مدیران استانی در حل این معضل قدمی بردارند و التیامی بر درد مردم باشند. مدیران به‌جای اینکه مشکلات مردم را به دستگاه‌های دیگر ارجاع دهند به‌صورت مستقیم آن‌ها را مورد‌ بررسی قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم، سیدمحمدآقامیری شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای تأمین مسکن، با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن اولویت نخست دولت مردمی است، گفت: در همین خصوص مشکلات و موانع طرح نهضت ملی مسکن به‌صورت مستمر رصد و پایش می‌شود.

استاندار قم بابیان اینکه مسائل حوزه مسکن را به‌صورت شخصی رصد، ارزیابی و بررسی میدانی می‌کنم، اضافه کرد: هیچ‌کدام از معاونان و همکاران بنده از بازدیدهای میدانی از طرح‌های نهضت ملی و سایر دستگاه‌های اداری مطلع نیستند.

وی خاطرنشان کرد: بنده در طول هفته به‌صورت متوسط با ۲۰۰ نفر دیدار مستقیم و چهره به چهره دارم در غالب این دیدارها مسائل و مشکلات جزئی مردم در مراجعه به دستگاه‌های اجرایی بهتر دیده می‌شود.

استاندار قم گفت: مدیران استان قم باید خود را خادم مردم بدانند و تمام تلاش خود را برای حل مشکلات و مسائل آن‌ها سوق دهند.

آقامیری یادآور شد: عمده مشکلات مردم استان قم در حوزه مسکن است؛ مدیران استانی در حل این معضل قدمی بردارند و التیامی بر درد مردم باشند. مدیران به‌جای اینکه مشکلات مردم را به دستگاه‌های دیگر ارجاع دهند به‌صورت مستقیم آن‌ها را مورد‌ بررسی قرار دهند.

استاندار قم ادامه داد: مدیران در حل مشکلات و مسائل مستضعفان از امضا کردن مصوبات نترسند؛ حل مشکلات مردم نیازمند شجاعت، سرعت و دقت است.

آقامیری تاکید کرد: مدیران استان دست‌کم هفته‌ای ۲ روز را به دیدار مستقیم و چهره به چهره مردم اختصاص دهند و از دیدار بدون واسطه با مردم استقبال کنند.

وی همچنین با اشاره به‌ضرورت توسعه فضاهای سبز شهری در طرح‌های جدید مسکن، بیان داشت: استان قم باید سهم خود را از طرح کاشت یک میلیارد درخت در سطح کشور، به‌صورت کامل محقق کند.

پایان پیام/ 78033

منبع: فارس
شناسه خبر: 1566644

مهمترین اخبار ایران و جهان: