نیوز سیتی!
10 آبان 1402 - 13:10

۶۰ شرکت کننده در رویداد تولید محتوای رسانه‌ای فردیس

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس گفت: افتتاحیه اولین رویداد تولید محتوای رسانه ای بسیج شهرستان فردیس با شرکت ۶۰ تیم در سه محور نرم افزار، بازی تلفن همراه و پویا نمایی برگزار شد.‌

به گزارش خبرگزاری فارس در فردیس، جعفر فلاح‌نژاد، فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس، در اولین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج شهرستان  ضمن تبریک هفته بسیج دانش آموزی، هدف از برگزاری این رویداد را شناسایی استعدادها،  توانمندسازی مردمی  و حمایت از تیم‌ها و حرکت به سمت تولید محتوای دیجیتال عنوان و اظهار کرد: ۶۰ تیم در این رویداد ثبت نام کردند که در مدت زمان ۴۸ ساعت در محل پژوهشگاه مواد و انرژی برگزار می‌شود.‌

وی افزود: اولین رویداد دیجیتال تولید محتوای دیجیتال فردیس در بخش نرم‌افزار و بازی تلفن همراه با محوریت اقتدار ایران، سبک زندگی، خدمات شهری، ورزش و سلامت، آموزش و تربیت، اقوتم ایرانی، جهاد خدمت، گردشگری، مدیریت هوشمند شهری، نقش زنان در ترببت نسل و در بخش پویا نمایی شهدای امنیت، روحیه مقاومت و دفاع، قوی شویم، افزایش سرمایه اجتماعی، فرهنگسازی رفتارهای اجتماعی برگزار می‌شود. 

این مقام  مسؤول گفت: در انتهای این رویداد با حضوز داوران کشوری در هر حوزه تولیدات داوری خواهد شد.  منتخبین در روز ۱۳ آبان تجلیل می‌شوند. منتخبین در این رویداد به رویداد استانی می‌روند و در صورت موفقیت به رویداد کشوری راه پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان و بویژه منتخبین در این رویداد حمایت می‌شوند، گفت: یکی از موضوعات مهم در شهرستان افزایش مشارکت در صحنه‌های اجتماعی به ویژه انتخابات است که برای دستیابی به مشارکت حداکثری در انتخابات، معاونت فضای مجازی در سپاه ناحیه امام رضا(ع) تأسیس شد و این تیم ها در  حوزه جنگ نرم و فضای مجازی نقش آفرین خواهند بود. 

فلاح‌نژاد با تاکید برضرورت اقدامات آفندی در حوزه جنگ نرم، گفت: با توجه به اینکه ۷۰ درصد زندگی مردم  در عرصه فضای مجازی صورت می‌گیرد و  امپراطوری دشمن در حوزه جنگ نرم و  رسانه  که موجب تغییر فرهنگ ها و سبک زندگی مردم شده و  همچنین بازی‌های موبایلی که دشمن اهدافش را از این طریق دنبال می‌کند، ضرورت توجه به فضای مجازی  را روشن تر می‌کند. بنابراین فعالیت جوانان و نوجوانان در این عرصه و تربیت نیروهای در تراز انقلاب  لازم است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1557638

مهمترین اخبار ایران و جهان: