نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 10:37

کارمند تراز انقلاب خودش را وقف خدا می‌کند

تربت جام ـ عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: کارمند تراز انقلاب خودش را وقف خدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، خلیل موحدی شامگاه چهارشنبه در اولین یادواره شهدای کارمند شهرستان تربت جام با تکریم و تجلیل از مقام شهیدان رجایی، باهنر و ۲۸ شهید کارمند تربت جام با اشاره به کارمند تراز انقلاب اظهار کرد: کارمند تراز انقلاب خودش را باید وقف خدا و انقلاب اسلامی کند و هر کاری می‌کند برای رضای خدا باشد.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد افزود: حفظ نظام از اوجب واجبات است و باید جایگاه ولایت را درک و در جهت تحقق ولایت مداری و منویات رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم و پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا نظام اسلامی و دستاوردهای شهیدان آسیب نبیند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی، جبهه مقاومت و ملت انقلابی در دفاع مقدس بینی دشمن را به خاک مالید و امروز جنگ دشمن شناختی است تا تفکر جوانان را به انقلاب عوض و مردم را نا امید کنند، همه تکلیف داریم به وظیفه عمل کنیم.

موحدی اظهار کرد: انقلاب ما امید را در دل‌های دنیا زنده کرد، مردم در مقابل ظلم محکم ایستاده‌اند و فراز و نشیب‌های ۴۴ سال انقلاب را به جان خریده و جبهه مقاومت، آمریکا و اسرائیل را به زانو درآورده است.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد تاکید کرد: در هر پست و مقامی که هستیم همه تکلیف داریم انقلاب را بشناسیم و رفتار و کردارمان را باتراز انقلاب هماهنگ کنیم.

وی گفت: دستاوردهای انقلاب، شهیدان امام و رهبری معادلات دهکده جهانی را برهم زده است و دشمنان ۴۴ سال دست در درست هم دادند تا انقلاب اسلامی را نابود کنند، که با توانمندی و هوشمندی رهبر معظم و اتکا به فرهنگ شهدا، ملت انقلابی در مقابل تحریم‌ها و فتنه‌های دشمن مقاوم ایستاده‌اند و راه طولانی را طی کردند و به قله رسیدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1465638

مهمترین اخبار ایران و جهان: