نیوز سیتی!
11 خرداد 1402 - 18:32

9 هزار مرکز نیکوکاری در کشور فعالیت می‌کند

رئیس کمیته امداد کشور گفت: حدود ٩ هزار مرکز نیکوکاری در کشور فعالیت می‌کند که تا کنون با مشارکت مردم اقدامات ارزشمندی به نیازمندان هر منطقه ارائه داده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط‌ عمومی کمیته‌ امداد چهارمحال و بختیاری، سید مرتضی بختیاری در آیین افتتاح مرکز نیکوکاری امام موسی‌ کاظم(ع) در شهر لردگان گفت: حدود ٩ هزار مرکز نیکوکاری در کشور فعالیت می‌کند که تا کنون با مشارکت مردم اقدامات ارزشمندی به نیازمندان  هر منطقه ارائه داده است.

رئیس کمیته امداد ادامه داد: مراکز نیکوکاری از اوایل دهه ۹۰ در راستای مردمی‌شدن امدادرسانی به نیازمندان راه‌اندازی شدند.

وی با اشاره به پشتوانه مردمی مراکز نیکوکاری، افزود: پایگاه اصلی مراکز نیکوکاری، مساجد هستند و علاوه ‌بر خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد، به نیازمندان غیر مددجو نیز با کمک خیران و مردم خدمات ارائه می‌کنند.

بختیاری اضافه کرد: راه‌اندازی مرکز نیکوکاری امام موسی کاظم(ع) در چهارمحال و بختیاری جهت حمایت از زندانیان و خانواده آن‌ها انجام شده است و کمک به زندانیان جرائم غیرعمد و همچنین برطرف کردن مسائل دیگر از جمله اهداف راه‌اندازی این مراکز است.

وی عنوان کرد: مرکز نیکوکاری «امام موسی کاظم(ع)» به عنوان صد و هفتاد و دومین مرکز نیکوکاری استان چهارمحال و بختیاری فعالیت خود را شروع می‌کند.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1255282

مهمترین اخبار ایران و جهان: