نیوز سیتی!
22 بهمن 1402 - 16:13

تکمیل کننده حماسه امروز، حضور باشکوه در انتخابات است

رییس دانشگاه پیام نور بوموسی گفت: ملت ایران در 45 ساله اخیر نشان داد که تنها با ایمان به خدا و وحدت می توان بر همه قدرت ها غلبه کرد و استوارانه به پیش رفت.

ابوذر حافظی رییس دانشگاه پیام نور بوموسی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس با تأکید بر اهمیت حضور و مشارکت مردم در حفظ و تداوم انقلاب اسلامی و تلاش های مستمر دشمنان و نظام استکباری در دهه اخیر برای کاستن از حمایت مردمی نظام جمهوری اسلامی اظهار کرد: حماسه های مکرر ملت ایران در 22 بهمن مشت محکمی بر تمامی این یاوه گویی های مستکبران عالم است.

وی با بیان این که بنا به فرموده امام راحل و نیز رهبری معظم انقلاب اسلامی، حمایت مردم از نظام جمهوری اسلامی مایه اقتدار و عزت کشور و حفظ استقلال ملی است، خاطرنشان کرد: ملت ایران در 45 ساله اخیر نشان داد که تنها با ایمان به خدا و وحدت می توان بر همه قدرت ها غلبه کرد و استوارانه به پیش رفت.

رییس دانشگاه پیام نور بوموسی ادامه داد: مردم هرمزگان و جزیره نشینان غیور خلیج فارس نیز امروز دوشادوش مردم شریف ایران اسلامی، ضمن بیعت با شهدا و امام شهدا، بار دیگر نشان دادند که بر سر امنیت، اقتدار و استقلال کشور ایستاده اند.

حافظی، تکمیل کننده حماسه امروز را شرکت در انتخابات 11 اسفند برشمرد و تأکید کرد: مسؤولان وظیفه دارند قدر این حماسه های حضور مردمی و این شکوه ملی را بدانند و با تمام توان برای رفع مشکلات مردم قدم بردارند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1668282

مهمترین اخبار ایران و جهان: