نیوز سیتی!
16 تیر 1402 - 12:01

غدیر عرصه‌ای ناب برای تبیین گفتمان رهبری است

مشگین‌شهر- مدیر مدرسه علمیه فاطمیه شهرستان مشگین‌شهر گفت: غدیر عرصه‌ای ناب تبلیغی برای تبیین گفتمان رهبری و پاسخگویی به شباهت و تحلیل و بررسی توطئه‌های دشمنان است.

فاطمه نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، عید غدیر خم را عرصه ناب تبلیغی برای تبیین گفتمان رهبری و پاسخگویی به شبهات، تحلیل و بررسی توطئه‌های دشمنان بیان کرد.

وی تصریح کرد: دشمنان با سرمایه‌گذاری سنگین و با پشتیبانی استکبار جهانی در پی القا شبهه و جدا کردن جوانان از بدنه مذهب تشیع هستند و در دشمنی آشکار اذهان نسل جدید را نسبت به معارف دینی و در رأس آن بحث ولایت متزلزل می‌کنند.

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه شهرستان مشگین‌شهر گفت: با توسعه ارتباطات و ابزارهای جدید رسانه‌ای معاندان شبانه‌روزی در ترویج شبهات و ابهامات علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در تکاپو هستند به طوری که سالانه هزاران مقاله و کتاب بر علیه شیعیان نگاشته می‌شود.

نعمتی علت خصومت جدی دشمنان را اقتدار نظام سیاسی کشور با سکانداری ولی فقیه بیان کرد و افزود: ولایت فقیه هویت و باطن شریعت است به همین دلیل به شدت مورد تخریب قرار می‌گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: غفلت و ناآگاهی سرچشمه بسیاری از گمراهی‌ها است و بی‌شک آگاهی‌بخشی در حوزه تبیین ابعاد مختلف ولایت بین نسل جدید و پاسخ به شبهات و رفع ابهامات موجود، توطئه‌ها و تفرقه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه شهرستان مشگین‌شهر بیان کرد: در طول تاریخ برای زنده نگه داشتن عید غدیر و بحث ولایت، شیعیان قتل عام شدند بنابراین رسالت و وظیفه طلاب علوم دینی با فراگیری ادله عقلی و نقلی اثبات ولایت فقیه به پاسخگویی شبهات و تبیین ضرورت دفاع از موضوع حساس و بنیادی ولایت بپردازند چرا که پیامد و تبعات اختلال در روند پاسخ‌دهی به نسل جدید، سبب سردرگمی و انحراف در اصل دین، ایجاد تردید، بدباوری و حتی دشمنی می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1340238

مهمترین اخبار ایران و جهان: