نیوز سیتی!
07 فروردین 1402 - 16:10

تخصیص ۸۲ درصدی اعتبارات عمرانی استان زنجان در سال گذشته

زنجان-استاندار زنجان گفت: سال گذشته ۸۲ درصد بودجه عمرانی استان به پروژه‌ها تخصیص یافت که این میزان طی چند سال گذشته قابل توجه است.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی ظهر دوشنبه در جلسه با مدیران اقتصادی استان، در جلسه با مدیران اقتصادی استان، گفت: سال گذشته ۸۲ درصد بودجه عمرانی استان به پروژه‌ها تخصیص یافت که این میزان در چند سال گذشته، قابل توجه است.

وی به شعار سال اعلامی از سوی مقام معظم رهبری اشاره و خاطرنشان کرد: باید گره‌گشایی از واحدهای تولیدی و رشد تولید در استان را با جدیت دنبال کنیم.

افشارچی با بیان اینکه رقم بودجه عمرانی استان، در سال گذشته ۸۵۰ میلیارد تومان بود که با لحاظ منابع مازاد مالیاتی و توازن، به یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان رسید، افزود: از مجموع این اعتبارات، ۸۵۰ میلیارد تومان تا پایان سال، تخصیص یافت.

استاندار زنجان گفت: اعتبارات تخصیص یافته به طرح ها و پروژه‌ها، باید به عملیات اجرایی و کار تبدیل شود و روند اجرایی پروژه‌ها در استان، به دقت رصد و ارزیابی می‌شود.

افشارچی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌ها، باید از هم‌اکنون برای جذب حداکثری منابع، تلاش و پیگیری داشته باشند، افزود: در سال جاری مدیران باید بر اساس برنامه‌هایی که ارائه داده‌اند، پیگیری‌های ویژه‌ای در انجام کارهای خاص و ویژه داشته باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1112538

مهمترین اخبار ایران و جهان: