نیوز سیتی!
13 فروردین 1402 - 10:08

اعمال محدودیت تردد در دو محور گیلان

رشت - رئیس پلیس راه گیلان از اعمال محدودیت تردد وسایل سنگین در برخی محورهای گیلان خبر داد و گفت: محدودیت تردد در دو محور رشت - قزوین و آستارا- اردبیل از ساعت ۷ صبح اعمال می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جاور صفاری شامگاه شنبه در گفتگو با بخش خبر شبکه باران با اشاره به پایان تعطیلات نوروزی، اظهار کرد: از روز گذشته خروج مسافرین از محورهای گیلان آغاز شده است.

وی از خروج حدود ۱۰۰ هزار خودرو در شبانه روز گذشته از گیلان خبر داد و افزود: ترافیک خروج مسافرین از محور رشت - قزوین بسیار سنگین و پرحجم گزارش شده است.

رئیس پلیس راه گیلان از ورود یک میلیون و ۵۰۰ هزار خودرو به این استان خبر داد و اضافه کرد: این تعداد مسافرین و گردشگران از ابتدای طرح نوروزی تاکنون وارد گیلان شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد رشد داشته است.

صفاری از اعمال محدودیت تردد وسایل سنگین در برخی محورهای گیلان خبر داد و بیان کرد: محدودیت تردد در دو محور رشت - قزوین و آستارا- اردبیل از ساعت ۷ صبح تا ۲۴ روز ۱۳ فرودین اعمال می‌شود.

وی با تصریح بر اینکه مسافران و گردشگران در خروج از استان زمان را مدیریت کنند، افزود: محور سراوان به امام زاده هاشم و محدوده رودبار گنجایش یکباره خروج خودرو را ندارد و لذا می‌طلبد مسافرین به صورت تدریجی از گیلان خارج شوند.

رئیس پلیس راه گیلان با تاکید بر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در روز طبیعت، تصریح کرد: وانت بارها و رانندگان کامیون از حمل مسافر در روز طبیعت خودداری کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1122282

مهمترین اخبار ایران و جهان: