نیوز سیتی!
11 اردیبهشت 1402 - 12:20

کارخانجات استان سمنان به نیروی کار نیاز دارند/ اشتغال زندانیان در واحدهای صنعتی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با اشاره به نیاز کارخانجات این استان به نیروی انسانی، گفت: واحدهای صنعتی با در نظر گرفتن قوانین می‌توانند از اشتغال زندانیان در بخش‌های مختلف بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدرضا باقری، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی پلی‌اتیلن و فولادآلیاژ مستقر در شهرک صنعتی سمنان که با حضور رئیس‌کل دادگستری استان سمنان انجام شد، اظهار کرد: سیاست این شرکت کمک به واحدهای صنعتی به‌منظور تحقق شعار سال، رشد تولید است.

وی بیان کرد: واحدهای صنعتی با دستگاه‌های اجرایی و گاهی با دستگاه قضا درگیر مشکلاتی هستند که با همکاری دستگاه‌ها می‌توان این  مشکلات را برطرف کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ادامه داد: با هماهنگی دستگاه قضا و شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان مشکل واحد صنعتی پلی‌اتیلن سمنان رفع شد.

باقری با اشاره به مشکل واحد صنعتی آلیاژ فولاد، تصریح کرد: مشکل اصلی واحد ترانزیت کالا بود که با مساعدت دستگاه‌های ذی‌ربط این مسأله رفع خواهد شد.

وی با اشاره به نیاز نیروی انسانی در کارخانجات استان سمنان، تأکید کرد: واحدهای صنعتی با در نظر گرفتن قوانین می‌توانند از اشتغال زندانیان در بخش‌های مختلف بهره‌مند شوند.

پایان پیام/2568/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1179882

مهمترین اخبار ایران و جهان: