نیوز سیتی!
10 اردیبهشت 1402 - 09:38

دلیل عدم حضور معاون رئیس جمهور در برخی شهرستان‌ها به روایت استاندار کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد دلیل عدم حضور معاون رئیس جمهور در برخی شهرستان‌ها را توضیح داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار معاون رئیس جمهور با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سفر معاون رئیس جمهور اظهار کرد: هدف از بازدید بررسی پوژه های مورد هدف دور دوم سفر بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: پروژه هایی که قرار است در سفر رئیس جمهور افتتاح و کلنگ‌زنی شود مورد بازدید قرار می‌گیرند و اگر ایراداتی در روند کار است اصلاح می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه پروژه‌های تحول‌زائی برای آینده استان خواهیم داشت که بازدید شد ، گفت: دلیل طولانی شدن دیدار‌ها تعدادی از شهرستان ها و پروژه ها را نتوانستیم مورد بازدید قرار دهیم تعدادی از پروژه ها مثل بیمارستان ۳۲ بهمئ را نتوانستیم از نزدیک مورد بررسی قرار دهیم .

وی بیان کرد: همچنین پروژه‌های دیگری مانند فسفات چرام به خاطر محدودیت زمان توانستیم مورد بررسی قرار دهیم تا دیشب تونل پاتاوه-دهدشت را مورد بررسی قرار دادیم همچنین پروژه های بزرگی مانند پتروشیمی گچساران به عنوان یک ابر پروژه و نیروگاه سد چمشیر را نیز مورد بررسی قرار دادیم امیدواریم که این سفر برای استان موثر و پر خیر و برکت باشد.

وی با بیان اینکه معاون رئیس جمهور خود در بنیاد علوی کارکرده و اشراف کافی به محرومیت های استاندار گفت: اطلاعات جامعه از استان دارند که خود فرصت خوبی برای ما بوده تا بتوانیم از توان ایشان بهره مند شویم و به صورت ویژه به استان ما توجه داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1177382

مهمترین اخبار ایران و جهان: