نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 13:11

لزوم هم‌افزایی ائمه جماعات و سازمان تبلیغات اسلامی در شهرستانها

همدان- رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: انتظار ما این است که هم‌افزایی و هم‌گرایی در میان ائمه جماعات و سازمان تبلیغات اسلامی بیش از پیش ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با امام جمعه همدان اظهار کرد: با حضور حضرت آیت‌الله شعبانی‌موثقی به عنوان امام جمعه‌ای فرهیخته در همدان اتفاقات خوبی در استان رقم خورده است.

وی افزود: ایشان با بصیرت بالا به شرایط فرهنگی اشراف کامل دارند و این موضوع به حرکت مأموریت‌های سازمان تبلیغات اسلامی منجر خواهد شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به تغییر مدیریت استان گفت: آیت‌الله نظیری در مدت حضور خود در همدان قدم‌های خوبی برداشتند و شاهد تحولات خوبی در استان همدان بودیم.

حجت‌الاسلام قمی افزود: آرزوی توفیق برای مدیر جدید سازمان حجت‌الاسلام ارتقایی در استان همدان داریم و امیدواریم این راه ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به لزوم هم‌افزایی و هم‌گرایی بیان کرد: انتظار بنده این است هم‌افزایی و هم‌گرایی خوبی بین ائمه جمعه شهرستان‌های استان و سازمان تبلیغات اسلامی وجود داشته باشد.

حجت‌الاسلام قمی خاطرنشان کرد: بنده خداقوت می‌گویم به تمام ائمه جماعات که به مأموریت‌های سازمان تبلیغات اسلامی کمک می‌دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1433682

مهمترین اخبار ایران و جهان: