نیوز سیتی!
11 خرداد 1402 - 16:51

برخی با تعریف اشتباه فساد مانع حمایت از برنامه های مردمی می شوند

قزوین- معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: برخی‌ با تعریف اشتباه از فساد به جای برخورد با فساد درون سیستمی، حمایت از برنامه‌های مردمی را متوقف می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمزه برین پیش از ظهر پنجشنبه در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه استان قزوین با اشاره به فرارسیدن سالروز رحلت امام خمینی (ره) اظهار کرد: اتفاقات و حوادث سال گذشته نشان داد بیش از پیش باید شخصیت و آرمان امام خمینی (ره) را برای نسل جوان تبیین کنیم.

وی افزود: بی اطلاعی نسل دهه هشتاد و نود از شخصیت و آرمان‌های امام خمینی (ره) ناشی از کم کاری و ظلم ما به این نسل است که نتوانسته‌ایم شخصیت بزرگ مردی همچون امام خمینی (ره) را به آنان معرفی کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین افزود: تحقق شعار «ما می‌توانیم» و «نه شرقی و نه غربی» با تکیه بر وعده الهی بود و هرکسی به این دو اصل توجه نکرد جز وادادگی و عقب ماندگی دستاوردی برای کشور نداشت.

اعزام ۵ هزار زائر قزوینی به حرم امام خمینی (ره)

وی از اعزام ۵ هزار نفر از مردم قزوین به مراسم سی‌وچهارمین سالگرد ارتحال امام راحل (ره) خبر داد و عنوان کرد: امیدواریم حضور در این مراسم فرصت مناسبی برای تبیین جایگاه، شخصیت و مکتب امام راحل باشد.

برین با بیان اینکه شعار سی‌وچهارمین مراسم سالگرد امام راحل «امام محور وحدت» است‌، ادامه داد: انقلاب اسلامی تنها مختص قشر و گروه خاصی نبود و انقلاب اسلامی همواره یاری مستضعفین جهان بوده و خواهد بود.

وی تاکید کرد: اعزام زائران از ساعت پایانی ۱۳ خرداد و با بدرقه مسئولین استانی و شهرستانی صورت خواهد گرفت و تلاش می‌کنیم تا در این مراسم افرادی که تا به امروز به این سفر اعزام نشده‌اند اعزام شوند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با تاکید بر اینکه زائران قزوینی با ۱۳۰ دستگاه اتوبوس به حرم امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند، عنوان کرد: برای همه اتویوس ها راویانی در نظر گرفته شده تا در طول سفر ابعاد شخصیتی امام و گنجینه تمام نشدنی مکتب او را برای زائران تبیین شود.

وی تاکید کرد: علاقه مندان برای حضور در این مراسم می‌توانند هرچه زودتر با مراجعه به پایگاه‌های بسیج مستقر در مساجد به طور رایگان برای حضور در این سفر ثبت نام کنند.

برین تصریح کرد: همچنین دو برنامه محوری در شهر قزوین نیز برای بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) تدوین شده و مردم می‌توانند در این مراسم که در روزهای ۱۳ و ۱۴ خرداد پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام خمینی و امام حسن عسگری برگزار می‌شود شرکت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: سپاه مدعی سربازی در مسیر ولایت و رهبری است و سعی کرده‌ایم در عمل هرآنچه که در مسیر مکتب امام خمینی (ره) است گام برداریم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: کارنامه سپاه مشخص و واضح است و از همین روز نیز همیشه مورد تحسین امام و مقام معظم رهبری بوده است.

وی گفت: سپاه در عرصه‌های مورد نیاز مردم و انقلاب نقش آفرینی کرده است و در مبارزه با فساد و تبعیض سپاه مدعی است و در کنار سازمان‌های رسمی که وظیفه مقابله با فساد و تبعیض و بی عدالتی هستند نقش آفرینی می‌کند.

برین بیان کرد: برخی نادانسته کج فهمی کرده و در مسیر خدمت رسانی سپاه راه همراهی نمی‌کنند.

وی ادامه داد: سپاه توفیق خادمی ملت را دارد و امکانات این نظام نیز تخصصی برای یک نهاد و دستگاه نیست بلکه همه امکانات دستگاه‌ها برای خدمت به مردم باید به میدان بیایند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در پایان یادآور شد: برخی‌ها مسیر را اشتباه می‌روند و با تعریف اشتباه از فساد به جای برخورد با فساد درون سیستمی حمایت از برنامه‌های مردمی را متوقف می‌کنند و حرف‌هایی را دور از شأن یک مسئول بیان می‌کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1255106

مهمترین اخبار ایران و جهان: