نیوز سیتی!
16 اردیبهشت 1402 - 22:20

دشمن به دنبال دوقطبی‌سازی فضای جامعه در موضوع حجاب است

بوشهر- جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه دشمن تمام تمرکز خود را بر موضوع حجاب گذاشته است، گفت: دشمن در موضوع حجاب به دنبال دوقطبی سازی فضای جامعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار پاسدار عبدالرضا دشتی شنبه شب در نشست شورای اداری شهرستان دشتی با معرفی شهید شاخص بسیج سپاه استان بوشهر سردار شهید محمد جعفر سعیدی اظهار داشت: در حال حاضر الگوی بالاتر و بهتر از شهدا برای معرفی به نسل جوان نداریم.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بر ضرورت معرفی شهدا تاکید کرد و افزود: همه ما وظیفه داریم در این زمینه اهتمام ویژه داشته باشیم و نباید کوتاهی کنیم.

دشتی با بیان اینکه شهدا مسیر را به ما نشان می‌دهند، ادامه داد: مردم همواره پای نظام و انقلاب ایستادند و حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس نقشه‌های دشمنان نقش بر آب کرد.

وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی‌های لازم برای اعزام زائر به مراسم ارتحال حضرت امام (ره) در سطح استان انجام شده است، گفت: امسال سه هزار نفر از استان برای مراسم ارتحال حضرت امام (ره) به تهران اعزام می‌شوند که بزودی جلسات هماهنگی در این زمینه با حضور فرمانداران گرفته می‌شود.

دشتی بر ضرورت برگزاری جلسات قرارگاه عفاف و حجاب در سطح شهرستان تاکید کرد و ادامه داد: دشمن تمام تمرکز خود را بر موضوع حجاب گذاشته و در این زمینه به دنبال دوقطبی سازی فضای جامعه است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1192750

مهمترین اخبار ایران و جهان: