نیوز سیتی!
01 خرداد 1402 - 22:20

کلاهبردار حرفه ای هرمزگان در کرج غافلگیر شد

با هوشیاری و تلاش همه جانبه کار آگاهان پلیس آگاهی استان هرمزگان فردی که با شیوه فروش خودرو خارجی از شهروندان کلاهبرداری کرده و متواری شده بود ، در استان البرز شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان امشب در تشریح این موضوع اظهار کرد: در پی مراجعه و اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان به بهانه خرید خودرو خارجی ، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس اگاهی استان قرار گرفت .

پس از بررسی های صورت گرفته توسط کاراگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی مشخص شد فردی 40 ساله اهل بندرعباس با عملیات متقلبانه و ترفند خاص و جلب اعتماد مشتریان اقدام به فروش خودروهای کیا که وجود خارجی نداشتند کرده و به مکان و مقصد نامعلوم متواری شده است.

سردار علی اکبرجاویدان با اشاره به انجام 50 میلیارد ریال کلاهبرداری وجه نقد از خریداران توسط این کلاهبردار حرفه ای، اظهار داشت : با تلاش شبانه روزی و همه جانبه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی، بهره گیری از شیوه های پلیسی اقدامات فنی و اطلاعاتی نهایتا مخفیگاه متهم متواری در استان البرز شناسایی و یک تیم از پلیس آگاهی استان با اخذ نیابت قضایی به محل اعزام و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه کلاهبردار متواری در مخفیگاهش دستگیر شد.

این مقام انتظامی استان بیان داشت: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1231494

مهمترین اخبار ایران و جهان: