نیوز سیتی!
25 دی 1402 - 11:16

فرماندار جدید تایباد معارفه شد

مهدی شیردل با حکم استاندار خراسان رضوی، به عنوان فرماندار تایباد منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، مهدی شیردل با حکم یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی، به عنوان فرماندار شهرستان مرزی تایباد منصوب شد.

شیردل پیش از این، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کاشمر بوده و همچنین مشاور استاندار سمنان، فرمانداری شهرستان مهدیشهر استان سمنان، معاونت سیاسی و امنیتی فرمانداری مشهد، بخشداری مانه شهرستان مانه و سملقان، بخشداری سملقان شهرستان مانه و سملقان، بخشداری مرکزی فاروج خراسان شمالی، ریاست اداره سیاسی و اجتماعی فرمانداری مشهد و مسئولیت نهاد آبادانی و پیشرفت مانه و سملقان را در کارنامه خود دارد.

فرماندار جدید تایباد متولد ۱۳۶۰ در شهرستان مانه و سملقان در خراسان شمالی است و دارای مدرک دکترا در رشته علوم اجتماعی اسلامی می باشد.

وی امروز در جلسه شورای اداری تایباد با حضور هادی طباطبایی، معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی، مسئولین شهرستانی و معتمدین محلی معارفه شد.

در تاریخ ششم مهر ۱۴۰۲ نیز مهدی دونده، فرماندار سابق تایباد، پس از ۱۸ ماه خدمت در این شهرستان به عنوان فرماندار ویژه نیشابور انتخاب شد و در حدود ۳ ماه گذشته نیز امور اجرایی و اداری فرمانداری تایباد توسط سرپرست اداره می شد.

شهرستان مرزی تایباد در شرق خراسان رضوی متشکل از ۲ بخش مرکزی و میان ولایت و ۳ شهر تایباد، کاریز و مشهدریزه می باشد و حدود ۱۴۵ هزار نفر جمعیت دارد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1638306

مهمترین اخبار ایران و جهان: