نیوز سیتی!
25 دی 1402 - 16:53

محور آستارا به اردبیل باز شد

محور آستارا به اردبیل که به علت کولاک شدید در ۲ شب گذشته مسدود شده بود با تلاش یگان‌های امدادی و راهداران بازگشایی و هم اکنون تردد در آن جریان دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، در پی وقوع بارش شدید برف و باران در گیلان، از بامداد روز گذشته ۵۵ سانتی‌متر برف در محور پونل به خلخال و ۶۵ سانتی‌متر برف در محور اسالم به خلخال شروع به باریدن کرد.

همین امر سبب شد تا ۱۸۰ مسافر که در حال اعزام به اردبیل و تبریز بودند در جاده آستارا به اردبیل به دلیل مسدود بودن جاده در برف گرفتار شوند که البته در ۲ مسجد اسکان اضطراری داده شده بودند.

نیروهای راهداری و حمل ونقل جاده‌ای گیلان به‌طور شبانه‌روزی در ۴۸ ساعت گذشته در حال برفروبی و نمک‌پاشی به جاده‌ها بودند تا محور آستارا به اردبیل را هرچه سریعتر بازگشایی کنند.

حال اکنون و‌‌ به گفته سرهنگ جاور صفاری رئیس پلیس راه گیلان محور آستارا به اردبیل که به علت بارش برف و کولاک شدید دو شب گذشته مسدود شده بود صبح امروز با تلاش راهداران و نیروهای امدادی بازگشایی و تردد در آن جریان دارد.

همچنین رئیس پلیس راه گیلان از شهروندان خواست از تردد غیر ضروری از محورهای کوهستانی خودداری کنند و در صورت الزام به سفر ضمن به همراه داشتن زنجیر چرخ و سایر امکانات و تجهیزات زمستانی لازم برای تردد در محورهای کوهستانی، قبل از حرکت از وضعیت راهها اطلاع حاصل کنند.

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1638806

مهمترین اخبار ایران و جهان: