نیوز سیتی!
11 دی 1402 - 22:43

واکنش شهردار به طرح برکناری‌اش؛ یا مرگ یا شورا مرا از اهواز جدا می‌کند!

شهردار اهواز گفت:از روز اول که وارد اهواز شدم گفتم دو عامل می‌تواند مرا از اهواز جدا کند که یکی‌ خداوند و مرگ و دوم اراده شورا برابر قانون است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز شهردار اهواز در واکنش به طرح برکناری شهردار در شورای شهر به رسانه‌ها گفته است: این اتفاقات و اینکه هرازگاهی شایعاتی مطرح یا اقداماتی انجام می‌شود که ساخته و پرداخته ذهن‌های بیرون از شورا است. 

وی تاکیده : از روز اول که وارد اهواز شدم گفتم دو عامل می‌تواند مرا از اهواز جدا کند که یکی‌ خداوند و مرگ و دوم اراده شورا برابر قانون است.

دو روز است نشست فوق العاده شورای شهر اهواز برای برکناری امینی شهردار اهواز طبق بند دال ماده ۸۰ قانون شوراها با غیبت ۵ نفر از حامیان شهردار به روز بعد موکول می شود.

سیاوش محمودی ، حجت الله زارع زاده ، دغاغله ، ملایی زمانی و هاشم پور کسانی هستند که در صحن شورا حاضر نمی شوند تا جلسه از حد نصاب بیفتد و مسئله عدم احراز شرایط شهردار به رای گذاشته نشود.

با توجه به نارضایتی مردمی از روند خدمات رسانی شهرداری و تحت فشار افکار عمومی، کمیسیون حقوقی شورای شهر اهواز در هفته پیشین، رضا امینی را واجد شرایط قانونی تصدی شهرداری اهواز ندانست و طرح برکناری وی را تصویب کرد.

پایان پیام/

 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1623550

مهمترین اخبار ایران و جهان: