نیوز سیتی!
14 بهمن 1402 - 10:18

نماینده بندرعباس چه نکته مهمی را به رییس جمهور یادآور شد؟

محمد آشوری رییس مجمع نمایندگان هرمزگان در شورای اداری هرمزگان گفت: گروهی را مامور کنید که احیای سرمایه اجتماعی را در دستور قراردهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد آشوری نماینده مرکز هرمزگان و رییس مجمع نمایندگان این استان در اظهاراتی در حضور رییس جمهور، عنوان داشت: مجموع دستاوردهای دولت و نظام را دو مخاطره جدی تهدید می‌کند اول اینکه ما در ناترازی که در منابع و مطالبات داریم حتما باید مدیریت مطالبات اجتماعی در دستورکار قرار گیرد.

به گفته وی، اقدام به جایی که در حوزه‌ احیای کارخانجات کردید در نوع خود بی‌بدیل است در کنار این موضوع، گروهی را مامور کنید که احیای سرمایه اجتماعی را در دستور قراردهند.

آشوری همچنین افزود: مردم از تبعیض و عدم اجرای عدالت که گفتمان انقلاب اسلامی است، ناراحت هستند

 

 

نماینده بندرعباس عنوان کرد: کپسول گاز ۳۷ هزار تومانی، ۳۷۰ هزار تومان شد و اگر تدبیر شما نبود این نارضایتی به جاهای دیگر نیز سرایت می‌کرد. در رابطه با گوجه فرنگی هم به همین‌گونه. وقتی می‌توان پیشگیرانه تصمیماتی را گرفت چرا باید به مطالبه بیانجامد.

آشوری در همین زمینه ادامه داد: داستان توجه به نیروی انسانی هرمزگان غمناک است. ما دچار عصبانیت بومی گرایی نیستیم اما شما در این باره دستوردادید ولی بدنه دولت همراهی نکرد.  از مجموع ۱۰۰ تصدی که در اختیار بنگاه‌های اقتصادی است ۴تا ۵ مورد را نیرو‌های استان در دست دارند که در آستانه سفر شما بی‌تدبیری شد و دو سه نیرو را برداشتند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1658594

مهمترین اخبار ایران و جهان: